۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۷

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان:

نیروی زمینی روی ما حساب نمی‌کرد/ موقع باخت به داوری اعتراض نکردیم

نیروی زمینی روی ما حساب نمی‌کرد/ موقع باخت به داوری اعتراض نکردیم

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان با بیان اینکه تیم نیروی زمینی روی ما حسابی نمی‌کرد گفت: در دیدار رفت که شکست خوردیم اعتراضی به داوری نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مخدومی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پیروزی را به تماشاگران و جامعه بسکتبال گرگان تبریک می‌گویم، بازی را خوب شروع نکردیم و با اختلاف زیادی عقب افتادیم.

وی افزود: پس از تغییر تاکتیک دفاعی به بازی برگشتیم و نتیجه را به سود خود رقم زدیم و بازی را تا پایان کنترل کردیم.

مخدومی در خصوص اعتراض سرمربی تیم نیروی زمینی به داوری این دیدار خاطرنشان کرد: من هیچ گاه در خصوص داوری اظهار نظر نمی‌کنم، همان طور که بازیکنان و مربیان اشتباه می‌کنند ممکن است داور هم اشتباه کند.

وی ادامه داد: من مورد خاصی در داوری این دیدار ندیدم و در صحنه‌هایی که سرمربی حریف اعتراض داشت فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش آمده بود.

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان تصریح کرد: داور بر اساس مواردی که دیده بود قضاوت کرد و نمی‌دانم چرا سرمربی حریف به داوری اعتراض داشت.

مخدومی افزود: اتفاقا در دیدار رفت ما می‌توانستیم به داوری معترض باشیم اما با وجود باخت به داوری اعتراض نکردیم و امروز هم که بردیم باز هم اعتراضی به داوری نداریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم حریف روی ما حسابی باز نمی‌کرد و توقع چنین نمایشی از بازیکنان ما نداشت اما بازیکنان ما در غیاب کامیار صادق زاده به خوبی جنگیدند.

مخدومی یادآور شد: خوشحالم که در این دیدار به خوبی دفاع کردیم و اتفاقات خوبی در نحوه دفاع کردن ما رخ داده تا به دیدارهای بعدی هم فکر کنیم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیم یس آل مقابل مهرام گفت: برای جنگیدن به مصاف مهرام می‌رویم تا پیروز این دیدار شویم.

لازم به ذکر است؛ تیم‌های یس آل گرگان و نیروی زمینی تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بعدازظهر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶۹ بر ۶۲ یس آل به پایان رسید.

کد خبر 4169356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha