۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۳

معاون ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان از کمبود مربی ورزش بانوان رنج می برد

زنجان از کمبود مربی ورزش بانوان رنج می برد

زنجان- معاون ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش استان زنجان با کمبود مربی در بخش ورزش بانوان مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمزه پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مسابقه بین الملیی بدمینتون در استان زنجان، افزود: بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون ۲۰ بهمن‌ماه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در ورزشگاه انقلاب زنجان با حضور ۳۰ کشور و با بیش از ۵۰ ورزشکار برگزار می‌شود. 

معاون ورزش و جوانان استان زنجان  گفت: استان زنجان باوجود ۲۲ مربی تیم ملی و ۲۸ داور بین‌المللی در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور است.

حمزه پور تاکید کرد: ورزشکاران استان زنجان در مسابقات آسیایی گوانگجو  ۲۰۱۰  و  رقابت‌های اینچئون ۲۰۱۴ ورزشکاران استان زنجان خوش درخشیدند و توانستند  ۲۴ مدال رنگا رنگ در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کنند.

وی افزود: ورزشکاران زنجانی در بازی‌های آسیایی و پا را آسیایی خوش درخشیدند و این نشان می‌دهد که ورزشکاران زنجانی بسیار توانمند و با استعداد هستند. 

معاون ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: متأسفانه در استان زنجان کمبود مربی ورزش بانوان، نبود درآمد پایدار برای مربیان رشته‌های مختلف ورزشی و کمبود مربی بدنسازی در استان ضعف بسیار بزرگی است که مانع توسعه ورزش استان می‌شود. 

حمزه پور گفت: در هشت ماهه سال جاری ۴۵ میزبانی مسابقات کشوری را داشتیم و ۱۵  دوره اردوی تیم‌های ملی را استان زنجان برگزار شده است. 

وی از وجود ۲۴۰ باشگاه ورزشی در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۱۴۰ باشگاه ورزشی در مرکز استان و ۱۰۰ باشگاه ورزشی در هفت شهرستان استان وجود دارد.

کد خبر 4170020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha