۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹

امام جمعه زابل:

رسانه ها نقش مهمی در انعکاس مشکلات مردم سیستان دارند

رسانه ها نقش مهمی در انعکاس مشکلات مردم سیستان دارند

زابل - امام جمعه زابل گفت: یکی از رسالت های اصلی رسانه ها انعکاس مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در دیدار با عوامل رادیو شهری زابل اظهار داشت: متاسفانه منطقه سیستان علی رغم برخورداری از یک موقعیت مرزی خاص چند سالی است که دچار مشکلات و محرومیت هایی شده است که انعکاس این مشکلات بر عهده اهالی رسانه است.

وی افزود: تریبونی که به واسطه وجود رسانه ها در اختیار مردم منطقه سیستان قرار گرفته بهترین فرصت برای گذر از محرومیت و رسیدگی به مشکلات مردم است.

امام جمعه زابل با اشاره به اینکه مقبولیت و جایگاه رسانه در شمال استان بر هیچ کس پوشیده نیست، ادامه داد: این امر حاصل تلاش کسانی است که به خوبی به رسالت خبری خود عمل کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری اولویت اصلی اصحاب رسانه است، بیان داشت: امیدواریم مطالبات بر حق مردم سیستان مانند بازگشایی مرز و بهره مندی از شرایط اقتصادی مطلوب و تصویب و تایید منطقه آزاد تجاری سیستان از سوی مجلس شورای اسلامی  به زودی به سرانجام برسد و زمینه توسعه شمال استان را فراهم کند.

درادامه این دیدار نیز محمد امیر راهداری مدیر واحد خبر زابل اظهار داشت: اولویت اصلی در بخش خبر پرداختن به مشکلات معیشتی کشاورزان، دامداران و صیادان شمال استان است، چرا که بعد از خشکسالی چرخ زندگی  این افراد از کار افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: واحد خبر زابل در زمینه های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین پیگیری طرح های در دست اجرا در منطقه مانند طرح آبیاری با لوله به دشت سیستان برنامه ها و پیگیری های زیادی داشته است.

محسن یعقوبی مدیر رادیو شهری زابل نیز گفت: رادیو شهری این شهرستان یکی از ۶ رادیو شهری کشور است که خوشبختانه با حضور خبرنگاران، تهیه کنندگان و گویندگان مجرب و همچنین دیگر عوامل توانسته نقش مهمی در کاهش مهاجرت از منطقه سیستان ایفا کند.

وی مخاطبان رادیو شهری زابل را یکی از عوامل محبوبیت این رادیو محلی عنوان کرد و افزود: تمرکز بر روی برنامه های بومی و محلی موجب شده تا بر تعداد مخاطبان رادیو شهری زابل افزوده شود و همین امر زمینه معرفی و محبوبیت هر چه بیشتر این رادیو محلی را فراهم کرده است.

کد خبر 4172122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha