۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵

نخستین وقف با نیت استکبارستیزی و آزادی قدس شریف به ثبت رسید

نخستین وقف با نیت استکبارستیزی و آزادی قدس شریف به ثبت رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی و آزادی قدس شریف  وکمک به مردم فلسطین با نام موقوفه «ولایت» به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت وگو یی از ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این وقف در شهرستان نهاوند به  ثبت رسید.

وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت 70 متر مربع و به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وآزادی قدس  وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این که این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان  به ثبت رسیده  است.

کاروند وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند  درحالیکه  آمریکای جهان خوار تلاش می کند قدس شریف را به پایتختی رژیم اشغالگر صهیونیستی معرفی وتبدیل کند نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی است.

وی  خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و با نیت گمنام ماندن از ذکر نام خود به عنوان وا قف خوداری کرده  ا ست.

کد خبر 4174738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha