۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۵۶

بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام:

پیشنهاد بازی در بسکتبال گرگان را داشتم/گلایه ای ازتماشاگران ندارم

پیشنهاد بازی در بسکتبال گرگان را داشتم/گلایه ای ازتماشاگران ندارم

گرگان – بازیکن مطرح تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام درباره شعارهای برخی تماشاگران گرگانی گفت: تماشاگران نسبت به من لطف دارند و از آنها ناراحت نیستم.

میثم میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در مقابل تیم شهرداری گرگان اظهار کرد: بازی هایی که در گرگان انجام می شود همواره حساسیت بالایی دارد. تیم گرگان در کوارترهای اول و دوم بازی خوبی انجام داد و ما تمرکزمان را از دست داده بودیم اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم.

میرزایی درباره جو سالن و شعارهای برخی تماشاگران علیه او گفت: من همیشه بازی کردن در گرگان را دوست داشته ام. البته تماشاگران نسبت به من لطف دارند و علیه من شعار می دهند! من اما هیچگاه از شعارهای آنها ناراحت نمی شوم و امیدوارم همیشه سالن گرگان پر از تماشاگر باشد.

وی با اشاره به کاهش حضور تماشاگران گرگانی بیان کرد: تاکنون سالن را اینقدر خالی از تماشاگر ندیده بودم. فکر می کنم شرایط بسکتبال گرگان یکی دوسالی می شود که روبه راه نیست و به نظر من اگر یک تیم مشترک و خوب در لیگ شرکت کند قطعاً نتایج بهتری خواهند گرفت.

این بازیکن مازندرانی و با تجربه تیم پتروشیمی تصریح کرد: تماشاگران گرگانی بسکتبال را می فهمند و این ورزش در این برهه از زمان نیاز به حمایت بیشتری دارد.

میرزایی به دریافت پیشنهادات از بسکتبال گرگان سخن گفت و اظهار کرد: چند سال پیش پیشنهاداتی برای بازی در گرگان داشتم اما قسمت نبود که در این شهر بازی کنم.

وی درباره شانس قهرمانی مجدد تیم پتروشیمی گفت: هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی مانده است. تیم ها بازیکنان خارجی خوب جذب می کنند و اصلا مشخص نیست که چه تیمی می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی ادامه داد: البته ما تا اینجا با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است؛ از هفته چهاردهم و پنجم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۸۸ بر ۷۴ به سود تیم جنوبی خاتمه یافت.

کد خبر 4176206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha