۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

مدیران روابط عمومی با استاندار قزوین دیدار می کنند

مدیران روابط عمومی با استاندار قزوین دیدار می کنند

قزوین- مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: براساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته نشست مدیران روابط عمومی دستگاه ها با استاندار قزوین به زودی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت اله علیرضایی روز سه شنبه در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد اظهار کرد: استاندار قزوین یباور و نگاه ویژه ای به  افکار عمومی دارند لذا بر تقویت و توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی ها و تعامل با رسانه ها همواره تاکید داشته اند.

وی افزود: اگر مدیران دستگاه ها به پاسخگویی و تعامل با رسانه ها باور داشته باشند قطعا  به جایگاه و نقش روابط عمومی ها باور پیدا می کنند و در جهت ارتقا و تقویت این واحد در مجموعه سازمانی خود حرکت می کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: روابط عمومی ها نمایندگان افکار عمومی در سازمان ها و ادارات دولتی هستند و از سوی دیگر  رسانه ها نیز  نمایندگان افکار عمومی در جایگاه غیر دولتی و بخش خصوصی محسوب می شوند که تعامل و ارتباط دو سویه این دو ابزار اطلاع رسانی می تواند جایگاه و اهمیت اطلاع رسانی را در استان ارتقا ببخشد.

علیرضایی گفت: رسانه های جمعی پرسشگر و مطالبه گر می توانند با طرح سوالات و انتقادات خود و تهیه گزارش های تخصصی، مدیران دستگاه ها را به پاسخگویی  وادار کنند و اگر این وضعیت وجود داشته باشد قطعاً مدیران به روابط عمومی ها توجه بیشتری خواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی روابط عمومی ها تصریح کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها با انتخاب مدیران این واحدها بعنوان مشاور مدیر و سخنگوی سازمان قطعا در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: از طرف دیگر تامین بودجه و اعتبارات مستقل، برگزاری جشنواره مطبوعات، برگزاری نشست مشترک با مدیران، تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه و بویژه صداو سیما و تنظیم سازوکار مناسب برای جابجایی مدیران روابط عمومی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای  بخشی از مسائل و انتظارات بجای روابط عمومی هاست که در نشست صمیمی با استاندار مطرح خواهد شد.

کد خبر 4176860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha