۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶

ایران قهرمان مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا شد

ایران قهرمان مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا شد

‌ تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در رقابت های تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا پایان داد. ‌

به گزارش خبرگزاری مهر، در مجموع نتیجه دو هفته مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۳ سال غرب آسیا تیم تنیس کشورمان مقام نخست را بدست آورد ، تیم دختران و پسران لبنان دوم شدند و تیم تنیس زیر ۱۳ سال سوریه مقام سوم را از آن خود کردند.

در این دوره از رقابت ها ۱۰ تنیسور دختر و ۱۶ تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور داشتند و به مدت ۲ هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.  این رقابت ها از  ۲۰ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح ۲ آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دادند. 

شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند. 

سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه در این مسابقات حضور داشت و مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده امیر صدری و فرشاد صفتی بود و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور داشت.

کد خبر 4177175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha