در واکنش به تحولات اخیر اقلیم کردستان؛

عبادی:درمقابل تعدی به شهروندان در کردستان دست روی دست نمی‌گذاریم

عبادی:درمقابل تعدی به شهروندان در کردستان دست روی دست نمی‌گذاریم

نخست وزیر عراق در واکنش به تحولات اخیر در اقلیم کردستان اعلام کرد، بغداد در برابر تعدی به شهروندان عراقی در اقلیم کردستان دست روی دست نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «شفق نیوز»، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق از دولت اقلیم کردستان خواست به حق تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان احترام بگذارد.

نخست وزیر عراق در واکنش به تحولات و اعتراضات اخیر در چند شهر اقلیم کردستان عراق که در برخی مناطق به خشونت هم کشیده شده است اعلام کرد که دولت در برابر تعدی به شهروندان عراقی در اقلیم کردستان دست روی دست نخواهد گذاشت.

العبادی درباره پرداخت حقوق کارکنان دولتی در اقلیم کردستان هم گفت که با توجه به وجود فساد در اقلیم کردستان، امکان پرداخت حقوق همه کارکنان این اقلیم وجود ندارد.

در تجمع اعتراضی مردم اقلیم کردستان عراق برای دومین روز متوالی در شهرهای مختلف استان سلیمانیه پلیس ضد شورش به سوی مردم گاز اشک آور شلیک کرده است. بر اساس این خبر پلیس ضد شورش و نیروهای آسایش کُردی با استفاده از گاز اشک آور، تظاهرات را در فلکه السرای سلیمانیه متفرق کردند و معترضان هم مقر حزب دموکرات کردستان عراق را به آتش کشیدند.

کد خبر 4177236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha