۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۱

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان:

استعدادیابی سرمایه گذاری در زمینه رشته های ورزشی است

استعدادیابی سرمایه گذاری در زمینه رشته های ورزشی است

یزد ـ رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اجرای پروژه های استعدادیابی ورزشی گفت: استعدادیابی، سرمایه گذاری در زمینه رشته های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله انصاری در بازدید از پروژه استعدادیابی هیئت اسکیت استان یزد با ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در هیئت اسکیت استان و ساخت این مجموعه ورزشی اظهار داشت: هزینه کردن در ورزش یک سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شود و برای هرگونه حمایت از برنامه های آموزشی و استعدادیابی هیئت اسکیت استان اعلام آمادگی می کنیم.

رئیس هیئت اسکیت استان یزد نیز در این بازدید ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های ورزشی هیئت اسکیت استان یزد در سال جاری عنوان کرد: با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های ورزشکاران یزدی برنامه های آموزشی را از پایه در همه گرایش های اسکیت در دستور کار داریم.

محمدصادق طهماسبی بیان کرد: با توجه به استعدادهایی که در این استان در زمینه ورزش اسکیت وجود دارد، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد درخشش این رشته ورزشی در استان یزد باشیم.

حمیدرضا شیر، مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان نیز در این بازدید بیان کرد: در یکی دو سال اخیر اداره کل ورزش و جوانان و پایگاه ورزش قهرمانی استان توجه ویژه ای به استعدادیابی در رشته های ورزشی به ویژه رشته هایی که با اقبال مردم و ورزشکاران روبرو بوده، داشته است.

وی عنوان کرد: اسکیت نیز از جمله رشته هایی است که در میان مردم یزد از استقبال خوبی برخودار بوده و با برنامه ریزی می توانیم به سرعت به جایگاه خوبی در این رشته ورزشی دست پیدا کنیم.

در این بازدید فاطمه شمسایی، نایب رئیس هیئت اسکیت استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای بهره برداری پروژه آکادمی اسکیت افراز ارائه داد.

کد خبر 4177298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha