۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸

اخبار انتظامی استان کرمانشاه/

کشف محموله گوشی قاچاق/آغاز طرح شماره‌گذاری ماشین‌ آلات کشاورزی

کشف محموله گوشی قاچاق/آغاز طرح شماره‌گذاری ماشین‌ آلات کشاورزی

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۵۰ میلیون ریال گوشی قاچاق توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: ماموران یگان امداد روز گذشته در حال گشتزنی در محور قزانچی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و با استفاده از شگردهای پلیسی آن را متوقف کردند.

وی یادآور شد: پس از بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۷۲ دستگاه گوشی قاچاق کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش این محموله حدود ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند، گفت: گوشی های قاچاق مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحویل داده شده اند.

سرهنگ براری افزود: مبارزه با کالای قاچاق و ارز در راستای حمایت از تولیدات داخلی بصورت ویژه در دستور کار ناجا قرار دارد.

گوسفندان قاچاق توقیف شدند 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف تریلی حامل ۱۱۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان "کنگاور" حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه تریلی حامل دام قاچاق و بدون مجوز شدند.

وی افزود: در بازرسی  از خودرو توقیفی ۱۴۴ راس گوسفند فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به منظور انجام  مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، اظهارداشت : بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی این محموله بیش از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جاده های کرمانشاه لغزنده اند 

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به بارش باران در سطح استان جاده های برون شهری استان لغزنده هستند.  

سرهنگ "محمدحیدری" به مسافران و رانندگان توصیه کرد: آماده مواجه شدن با پدیده های زمستانی مانند مه گرفتگی و لغزندگی ناشی از بارش ها باشید و تجهیزات زمستانی را در خودروها نگه دارید.  

این مقام انتظامی هشدار داد: ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راه های فرعی و اصلی ۲ طرفه، منجر به وقوع خطرناک ترین نوع تصادف یعنی رخ به رخ می شود.

سرهنگ حیدری در خاتمه اظهارداشت: خط قرمز گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه استان سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی  است.

آغاز طرح شماره ‌گذاری ماشین‌های کشاورزی 

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت از آغاز مرحله سوم طرح شماره ‌گذاری ماشین‌های کشاورزی مستعمل در این استان خبر داد.  

سرهنگ "فضل الله شیری " اظهار داشت: این طرح در راستای شناسنامه دار کردن کلیه وسایل نقلیه فعال کشاورزی با اهداف انتظامی، امنیتی و تولیدی بخش کشاورزی انجام می شود.

وی ادامه داد: با اجرای این مرحله در سال جاری ماشین‌های کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین که تا ۲۵ سال قدمت دارند، شماره گذاری می شوند.  

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه صدور سند مالکیت برای این وسایل نقلیه  را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: مالکان دستگاه‌هایی که شرایط شرکت  در طرح را دارند می‌توانند برای پیگیری صدور سند و شماره‌گذاری دستگاه خود به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز خدمات کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 4178002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha