۳ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۳

معاون وزیر ورزش و جوانان:

ورزش بانوان نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان است

ورزش بانوان نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان است

کرمانشاه- معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز ورزش بانوان به صورت جدی نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان به ویژه در سطح استان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا محمدیان  امروز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بانوان کشور در سطح اول ورزش همپا با مردان پیش می روند و موفقیت های زیادی نیز کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز شرایط خوبی برای حضور بانوان ورزشکار در رقابت های مختلف جهانی و بین المللی ایجاد شده و آن ها نیز با موفقیت هایشان پاسخ اعتماد مسئولان را داده اند.

محمدیان ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز بانوان ورزشکار خوبی در رشته های مختلف داریم که بارها در میادین مختلف پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار درآورده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه استاندار کرمانشاه خود فردی ورزشی هستند و هر جایی که حضور داشته اند برای ورزش و خصوصا ورزش بانوان منشاء خیر بوده اند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه حمایت های استاندار کرمانشاه شامل حال بانوان ورزشکار این دیار نیز بشود، گفت: اگر می خواهیم موفقیت های آنان ادامه پیدا کند باید راه را برایشان هموار کنیم.

کد خبر 4181259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha