۳ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۷

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضروری است

توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: بخش گردشگری موجب ارتقای سایر بخش ها در چهارمحال و بختیاری می شود.

زیر ساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: زیر ساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد.

وی عنوان کرد: بخش گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده در چهارمحال و بختیاری است که هنوز نتوانسته ایم از آن بهره کافی بگیریم.

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید تلاش شود که بخش گردشگری در این استان چه در نیمه اول سال و چه در نیمه دوم سال رونق بگیرد و مسافران به استان ورود پیدا کنند.

زیباسازی ورودی شهرها زمینه ساز توسعه گردشگری است

 استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: احداث هتل و مراکز اقامتی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری در این استان باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورودی شهرها در چهارمحال و بختیایر ضروری است، ادامه داد: زیباسازی ورودی شهرها زمینه ساز توسعه گردشگری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورودی و خروجی تمامی شهرهای استان و به ویژه مراکز شهرستان های ۹ گانه باید طراحی و ساماندهی شود.

کد خبر 4181363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha