۳ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۱

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در کرمانشاه:

توزیع اعتبارات سال ۹۷ برنامه محور خواهد بود

توزیع اعتبارات سال ۹۷ برنامه محور خواهد بود

کرمانشاه- معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان توزیع اعتبارات سال ۹۷ را براساس برنامه ها دانست و گفت: هیئت ها باید تا بهمن ماه سالجاری برنامه های خود را پس از تهیه به استان تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا محمدیان امروز یکشنبه در نشست مشترک با رئیس هیات های ورزشی استان کرمانشاه که در محل سالن هادیان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، گفت:جامعه ورزش کشور و بخصوص استان کرمانشاه در حادثه زلزله اخیر نقش ارزنده ای داشتند که جای تشکر دارد.

وی اظهار داشت: ورزش بانوان در برنامه ششم توسعه برنامه ها و وظایفی مهمی دارد که بر اساس طرح آمایش آماده شده است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم در آماده سازی این طرح استانها همکاری لازم را با فدراسیون ها داشته باشند.

وی برنامه ریزی و حرکت بر مدار برنامه را الزامی دانست و افزود: اعتبارات در سال ۹۷ فقط بر اساس برنامه داده می شود و هیئت ها باید تا بهمن ماه سالجاری برنامه های خود را پس از تهیه به استان تحویل  دهند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: پیشگیری از ناهنجاریهای قامتی، کاهش ۱۰ درصدی فقر حرکتی، توسعه مهارتهای شغلی ورزشی از دیگر برنامه های این معاونت در سال آینده است.

وی همچنین جذب منابع مالی برای توسعه ورزش بانوان را از وظایف روسای هیاتهای ورزشی دانست و اظهار داشت: اعتقاد داریم اختیارات ورزش بانوان در فدراسیون ها و هیئت ها باید به خود این قشر واگذار شود.

محمدیان همچنین در خصوص سالن های اختصاصی بانوان گفت: در بحث اماکن ورزشی باید مدیریت بهره وری داشته باشند و خیلی دنبال فضای اختصاصی نباید باشیم.

کد خبر 4181370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha