۶ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹

هفته هفدهم لیگ بسکتبال؛

رقابت رو در روی گرگانی‎ها و تهرانی‌ها/جدال نفت و مهرام در دو زمین

رقابت رو در روی گرگانی‎ها و تهرانی‌ها/جدال نفت و مهرام در دو زمین

دیدارهای هفته هفدهم رقابت‎های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور در حالی فردا برگزار می‎شود که دو تیم گرگانی به مصاف حریفانی از تهران خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرداری تبریز در هفته هفدهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور استراحت بدون دغدغه ای دارد چون اطمینان دارد حتی اگر مهرام با بهترین نتیجه ممکن هم در این هفته پیروز شود، نمی تواند تهدیدی برای جایگاه دومی این تیم باشد. 

شاگردان مصطفی هاشمی فردا و در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال میزبان شهرداری گرگان هستند. تیمی که هفته گذشته دومین برد این فصل خود را به دست آورد اما دو امتیاز به دست آمده از آن بازی نتوانست به جدایی اش از قعرجدول کمک کند. مهرام طبق محاسبات کاغذی کارسختی برای پیروزی در این بازی ندارد البته اگر اتفاق دور از انتظاری رخ ندهد. 

به جز این دیدار فردا یک دیدار دیگر هم در تهران و در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و طی آن نیروی زمینی به مصاف صدرنشین مدعی خواهد رفت. بازیکنان نیروی زمینی هفته گذشته باخت دور از انتظاری را برابر گرگانی ها متحمل شدند و حالا هم باید در آزمونی سخت حاضر شوند که چه بسا یک طرفه هم باشد. 

علاوه بر شهرداری گرگان، دیگر نماینده گرگان یعنی یس آل هم در این هفته حریف یک تیم تهرانی خواهد بود. این تیم در دیدار خانگی به مصاف دانشگاه آزاد می رود. بازیکنان دانشگاه آزاد که هفته گذشته با وجود پیروزی برابر مهرام نتوانستند از رده پنجم صعود کنند می توانند با کسب امتیاز کامل دیدار فردا به بهبود جایگاه خود در هفته های آتی امیدوارتر شوند.

نفت آبادان هم در هفته هفدهم لیگ بسکتبال میزبان تیم ته جدولی رعدپدافند خوزستان است. نفت که هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو بود، جایگاه سومی خود را از دست داد. این جایگاه را مهرام با وجود شکست برابر دانشگاه آزاد از آن خود کرد بنابراین دو تیم مهرام و نفت فردا رقابت دورادوری برای این جایگاه خواهند داشت. یکی برای حفظ آن ودیگری برای تصاحب دوباره آن.  

برنامه دیدارهای این هفته از رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و جدول رده بندی تیم ها پیش از برگزاری این دیدارها به این شرح است: 

پنجشنبه ۷ دی ماه
* نیروی زمینی تهران ـ پتروشیمی بندر امام (پترو)
* مهرام تهران ـ شهرداری گرگان (مهرام)
* یس آل گرگان ـ دانشگاه آزاد تهران (دانشگاه آزاد)
​* نفت آبادان ـ رعد پدافند هوایی (نفت) 

جدول رده بندی
۱ـ پتروشیمی بندر امام (۱۴ بازی، ۴ برد، بدون باخت، ۲۸ امتیاز)
۲ـ شهرداری تبریز (۱۵ بازی، ۱۱ برد، ۴ باخت، ۲۶ امتیاز)
۳ـ مهرام تهران (۱۴ بازی، ۹ برد، ۵ باخت، ۲۳ امتیاز)
۴ـ نفت آبادان (۱۴ بازی، ۹ برد، ۵ باخت، ۲۳ امتیاز)
۵ـ دانشگاه آزاد (۱۴ بازی، ۷ برد، ۷ باخت، ۲۱ امتیاز)
۶ـ نیروی زمینی (۱۴ بازی، ۶ برد، ۸ باخت، ۲۰ امتیاز)
۷ـ یس آل گرگان (۱۴ بازی، ۴ برد، ۱۰ باخت، ۱۸ امتیاز)
۸ـ رعد پدافند (۱۵ بازی، ۲ برد، ۱۳ باخت، ۱۷ امتیاز)
۹ـ شهرداری گرگان (۱۴ بازی، ۲ برد، ۱۲ باخت، ۱۶ امتیاز)

کد خبر 4184464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha