مرکز بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه:

صدور حکم اعدام ۶ بحرینی اقدامی سیاسی و خودسرانه است

صدور حکم اعدام ۶ بحرینی اقدامی سیاسی و خودسرانه است

مرکز بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه در بیانیه ای صدور حکم اعدام ۶ بحرینی توسط دادگاه نظامی آل خلیفه را به شدت محکوم کرده و آن را سیاسی و خودسرانه خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و قربانیان شکنجه صدور حکم اعدام برضد ۶ شهروند بحرینی توسط دادگاه نظامی بحرین را محکوم کرده و آن را خودسرانه، انتقام جویانه، سیاسی و نشانگر جنون حکومت بحرین خواند.

بر اساس این گزارش، این مرکز در بیانه خود آورده است: در اقدامی زشت و بسیار خطیر و درست در شب میلاد پیام آور محبت و تسامح حضرت عیسی (ع)، حکومت بحرین به ملت این کشور هدیه داده و اقدام به صدور حکم اعدام برضد ۶ شهروندی که شکنجه شده اند و همچنین سلب تابعیت از آنها و دیگران نمود که مخالف قوانین بین المللی و توصیه های ۳۶ اُمین نشست دوره ای بررسی وضع حقوق بشر سازمان ملل در ژنو است.

این مرکز تاکید کرده است حکومت بحرین با صدور این حکم ها اثبات کرد که برای بستن تمامی درهای گفتگوی سیاسی با مخالفان مسالمت آمیز خود مصر است.

این مرکز همچنین مجددا صدور حکم های ظالمانه در سیستم قضایی غیر مستقل بحرین را محکوم کرده و خواستار حرکت فراگیر حقوقی و انسانی بین المللی برای متوقف ساختن خشونت انتقام جویانه و مکارانه سیستم قضایی نظامی بحرین در ریختن خون مردم بحرین شد.

کد خبر 4184708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha