۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰

صبح امروز صورت پذیرفت؛

افتتاح چند طرح صنعتی با حضور معاون اول رئیس جمهور در خواف

افتتاح چند طرح صنعتی با حضور معاون اول  رئیس جمهور در خواف

خواف- چند طرح صنعتی با حضور معاون اول رئیس جمهور در خواف به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری در ادامه سفر دو روزه خود به خراسان رضوی صبح پنجشنبه چند طرح صنعتی را در خواف به بهره برداری رساند. 

وی در این مراسم با ابراز خرسندی نسبت به فعالیت‌های متفاوت و قابل توجه در برای توسعه معادن کشور گفت: یکی از دلایل فعالیت معادن کشور، توجه دولت به معادن است. 

وی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را تنها راه برون رفت از چالش‌های موجود دانست و اضافه کرد: به تفاهم رسیدن و ارائه راهکار مشترک از سوی مسئولینی که در تصمیم‌گیری‌های کشور نقش دارند، می‌تواند مسائل جامعه را توسعه دهد. محکوم کردن برای اینکه چه اقدامی برای تحقق اقتصادی مقاومتی انجام داده‌اند، کاری از پیش نمی‌برد. 

شایان ذکر است این طرح ها شامل  راه اندازی ۲ واحد تولیدی در حوزه سنگ آهن است که برای هزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان خواف به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

برای اجرای این طرح ها که شامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی و اپال پارسیان سنگان است، در مجموع ۱۹ هزار و ۸۰ میلیارد ریال به صورت ریالی و ارزی سرمایه گذاری شده است.

ظرفیت تولیدی این واحدها که در زمینه های تولید خوراک کنسانتره کارخانجات گندله سازی سنگ آهن صنایع معدنی فعالیت دارند، در مجموع ۷.۵ میلیون تن است.

کد خبر 4185141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha