۷ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶

امام جمعه مشهد تاکید کرد:

فتنه‌های دشمن علیه ملت ایران تمامی ندارد

فتنه‌های دشمن علیه ملت ایران تمامی ندارد

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: فتنه دشمن علیه ملت ایران تمامی ندارد و همواره ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت ۹ دی که در مصلی نماز جمعه سبزوار برگزار شد اظهارکرد: آموزه های شیعه بر  دو اصل مقاومت و بصیرت تاکید دارد و طی سال های گذشته دشمن در تمامی عرصه‌های تهاجم علیه نظام جمهوری اسلامی به دلیل وجود این دو اصل شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: فتنه دشمن به پایان نرسیده و تا همیشه فتنه‌های دشمن علیه ملت ایران ادامه دارد. ما به دنبال رقابت های جناحی نباید باشیم زیرا برخی در این شرایط منحرف شده و با رهبری زاویه پیدا کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در فتنه ۸۸ رسانه‌های غربی  وارد عمل شده و شعارهای ضد نظام را به مردم آموختند که برخی در داخل کشور با صدور بیانیه این اقدامات را تاکید کردند که پس از هتک حرمت به عاشورا و حضور مردم فتنه جمع شد.

علم الهدی تاکید کرد: تا روزی که بصیرت در کشور ما باشد تمامی فتنه‌های دشمن شکست خواهد خورد. در شرایط کنونی نیز دشمن برجام را راه انداخت و به آن عمل نکرد و حالا  برخی از مسئولان ما به دنبال کشور های اروپایی هستند.

امام جمعه مشهد گفت: مسئولان کشور نباید  به فرانسه اعتماد کنندزیرا  این کشور  ما را به عنوان تروریسم در منطقه محکوم کرده و به دنبال توقف تسلیحات موشکی ایران هستند. باید گفت سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران مانور مبارزه با قدرت دفاعی و موشکی ایران است.

کد خبر 4185333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha