۷ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه تجارت الکترونیک در چهارمحال و بختیاری ضروری است

توسعه تجارت الکترونیک در چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه تجارت الکترونیک در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمان ظهر پنج شنبه در نشست توسعه کسب و کارهای الکترونیک با اشاره به اینکه توسعه تجارت الکترونیک در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی عنوان کرد: توسعه تجارت الکترونیکی و بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه های مسئولان در چهارمحال و بختیاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: باید تلاش کرد از فضای مجازی برای توسعه کسب و کار در این استان بهره گیری شود.

توسعه فرهنگ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه اندازی نظام صنفی رایانه ای در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی بیان کرد: توسعه فضای مجازی در استان زمینه ساز ارتقای خدمات مطلوب تر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه فرهنگ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است، بیان کرد: توسعه فرهنگ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری زمینه سار ایجاد کسب و کارهای جدید می شود.

کد خبر 4185422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha