۸ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۳

مسابقات بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی در اراک پایان یافت

مسابقات بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی در اراک پایان یافت

اراک- دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی گفت: مسابقات قهرمانی بدمینتون رده سنی پیشکسوتان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.

مرتضی آزادخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بدمینتون پیشکسوتان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۴۰ ورزشکار از شهرهای اراک، دلیجان و ساوه در دو بخش انفرادی و دونفره در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: در بخش انفرادی در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال احمدرضا حر از اراک و سیدمرتضی حسینی از دلیجان مقام های اول و دوم را کسب کردند، مسیب یاری از اراک و جواد یوسفی از دلیجان به طور مشترک سوم شدند.

آزادخانی گفت: در رده سنی ۴۵ تال ۴۹ سال هم محمدرضا نمکیان از اراک مقام اول را کسب کرد، پرویز ابراهیمی از دلیجان نایب قهرمان شد، علی عباسی و حسین دلاوری هر دو از دلیجان به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی بیان داشت: در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال مرتضی آزادخانی از اراک بر سکوی نخست ایستاد، ایرج نقدی از اراک نایب قهرمان شد، حمید اسماعیلی از اراک و اصغر هاشمی از دلیجان به طور مشترک سوم شدند و در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال بهزاد نقدی از اراک و سید حجت سبزپوشان از ساوه به ترتیب اول و دوم شدند و سعید جواهری از اراک به مقام سوم دست یافت.

آزادخانی خاطرنشان کرد: در رده سنی بالای ۶۰ سال هم ماشاالله محمدزاده از دلیجان و محسن خوش اخلاق از ساوه به مقام اول و دوم دست یافتند و محمدعلی طیبی راد از ساوه سوم شد.

دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی افزود: در بخش دونفره هم محمدرضا نمکیان و احمدرضا حر از اراک مقام نخست را کسب کردند، پرویز ابراهیمی و اصغر هاشمی از دلیجان دوم شدند و مرتضی آزادخانی و بهزاد آرمانفر از اراک به همراه آرش دلاوری و سیدمرتضی حسینی از دلیجان به طور مشترک سوم شدند.

گفتنی است جواهری به عنوان سرداور و بیگی، حسنی، بنی جمالی، دلاوری و محمد زاده داوری مسابقات را بر عهده داشتند و مرتضی آزادخانی به عنوان مسئول فنی بر این رقابت ها نظارت داشت.

کد خبر 4185660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha