۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸

حسن یزدانی در گفتگو با مهر:

فعلا قصد تغییر وزن ندارم/ مصدومیت گردنم رو به بهبود است

فعلا قصد تغییر وزن ندارم/ مصدومیت گردنم رو به بهبود است

مرد طلایی کشتی المپیک و جهان تاکید کرد فعلا قصد تغییر وزن ندارد و همچنان در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن یزدانی به رغم کسب قهرمانی در رقابتهای جهانی و بازیهای المپیک همواره پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده و بدون استراحت و کم کاری همیشه زیر نظر کادر فنی در حال انجام تمرین است.

 یزدانی در حاشیه تمرینات اردوی اخیر تیم ملی کشتی آزاد در تشریح آخرین وضعیت خود به خبرنگار مهر گفت: این چهارمین اردوی سالجاری است که در آن حضور دارم و در حال حاضر با توجه به وضعیت جسمانی و برنامه های تمرینی در حال انجام تمرینات استقامتی و فنی هستم.  

قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه در تشریح آخرین وضعیت مصدومیتش نیز گفت: مدتی با آسیب دیدگی از ناحیه گردن همراه بودم که خوشبختانه با اقدامات درمانی توانستم تا حد زیادی به بهبودی نسبی برسم. البته طبق نظر پزشکان یکماه استراحت داشتم و باید همچنان مراحل فیزیوتراپی را پشت سر بگذارم. امیدوارم مساله مهم و نگران کننده ای نباشد و بتوانم هر چه زودتر به امادگی کامل برسم.

قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در خصوص تغییر وزنش نیز گفت: فعلا که به دلیل عدم افزایش وزن و وضعیت جسمانی ام نیازی به تغییر وزن ندارم و همچنان در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت. البته ممکن است بالا رفتن وزنم باعث شود تا با مشورت و نظر کادر فنی به یک وزن بالاتر بروم، اما خودم همچنان دوست دارم در وزن اصلی بمانم.

یزدانی در پایان به قوانین جدید کشتی و برگزاری مراسم وزن کشی در صبح روز مسابقات اشاره کرد و گفت: هنوز با قوانین جدید کشتی نگرفتم ولی بعید می دانم با توجه به وزن طبیعی که دارم، برای حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم مشکل خاصی نخواهم داشت.

کد خبر 4187246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha