۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹

امام جمعه گناباد:

رفتارهای فتنه ۸۸ در اعتراضات اخیر به وضوح مشهود است

رفتارهای فتنه ۸۸ در اعتراضات اخیر به وضوح مشهود است

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: اقدامات فتنه ۸۸ در رفتار آشوب گران اتفاقات اخیر به وضوح مشهود است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم گرانی ها را احساس می کنند و به آنها فشار وارد شده و مسئولین وظیفه دارند درد دل های مردم را بشنوند و برای آن چاره ای اتخاذ کنند.

وی افزود: اما در این میان عده ای نیز هستند که مشکلشان وضعیت اقتصادی نیست و حتی خود بخشی از افرادی هستند که در آسیب های اقتصادی نقش دارند و بر موج اعتراضات سوار می شوند تا آن را به اعتراضات سیاسی تبدیل کنند.

امام جمعه گناباد ابراز کرد: رفتارهایی که این افراد نشان می دهند درست همان رفتار فتنه ۸۸ و در راستایی است که معاندین نظام می خواهند قدم برمی دارند.

وی تاکید کرد: مسئولین نظامی و امنیتی باید با کسانی که در کشور خلل ایجاد می کنند برخورد کنند و اجازه ندهند تا به بیت المال که از پول مردم خریداری شده است آسیب برسد.

صادقی نسب با اشاره به برخی اقدامات معاندین و حمایت های امریکا از این گروه ها افزود: پایین کشیدن پرچم ایران و یا به آتش کشیدن آن چه ربطی می تواند به مباحث اقتصادی داشته باشد و آنها مطمئن باشند ملت ایران در مقابل این حرکات آنها خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: باید حمایت از تولید کننده صورت گیرد و تنهادر جایی که کمبود هست واردات انجام شود تا آرامش نسبی و اولیه حاکم شود.

امام جمعه گناباد نظارت بیشتر بر بازار را خواستار شد و بیان کرد: همه مردم مشکل دارند و این چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد ولی راه حل آن نیز به خیابان ریختن و خسارت به بیت المال زدن نیست بلکه مسئولین ما با اقتصاد مقاومتی را اجرا و با تمام توان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم کار کنند.

کد خبر 4188166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha