۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی:

رشد کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی اولویت کانون پرورش فکری است

رشد کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی اولویت کانون پرورش فکری است

تبریز - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: رشد کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی یوسف‌زاده دوشنبه در حاشیه بازدید محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس از مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری تبریز اظهار داشت: افزایش مراکز فرهنگی هنری سیار و پستی کانون  در سطح استان و توجه به رشد کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از اولویت‌های کانون پرورش فکری استان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تعمیق این فعالیت‌ها به ویژه در نقاط محروم را از دیگر اولویت های مجموعه تحت مدیریت خود برشمرد و تصریح کرد: ایجاد مرکز تخصصی علوم و نجوم در تبریز و تجهیز و توسعه تنها سالن اختصاصی سینما و تئاتر کودک در تبریز از جمله برنامه‌هایی است که توسط کانون پرورش فکری استان پیگیری می شود.

گفتنی است بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع کانون تبریز از جمله کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان و مرکز نجوم این مجتمع از برنامه‌های بازدید نماینده مردم تبریز، آذرشر و اسکو در مجلس از کانون پرورش فکری بود.

کد خبر 4188274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha