۱۲ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۲

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

۳۹ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

۳۹ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۹ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

سیامک سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه۳۹ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود، اظهار داشت: بیش از ۱۰ میلیارد تسهیلات برا اجرای این واحد های تولیدی تصویب شده است.

وی عنوان کرد: این طرح ها در بهش کشاورزی، صنعت، میراث فرهنگی و گردشگری است.

 ۱۸۹ شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح ها زمینه اشتغال ۱۸۹ نفر را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف مسئولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری است، ادامه داد: کاه نرخ بیکاری در این استان با جدیت دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توانمندی های بسیاری در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی، گیاهان دارویی و... وجود  دارد که باید از این ظرفیت های برای توسعه استان و ایجاد اشتغال بهره گرفت.

وی گفت: باید تلاش کرد از توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان بهره برد.

 جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در این استان وجود دارد که باید از این ظرفیت ها برای توسعه استان و ایجاد اشتغال بهره برد.

وی گفت: هم اکنون پرورش طیور، تولید و بسته بندی، صنایع دستی و... از مهمترین مشاغل خانگی هستند که ظرفیت توسعه انها در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: شش هزار و ۷۰۰ شغل در بخش مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، تاکید کرد: حل مشکل بیکاری در این استان از مهمترین اهداف مسئولان استان چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 4188830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha