۱۱ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۳۴

مردم زنجان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند/لزوم توجه به مطالبات

مردم زنجان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند/لزوم توجه به مطالبات

زنجان-مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  شعر زنجان در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال  عمومی توسط عده ای اغتشاش گر دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  شعر زنجان در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال  عمومی توسط عده‌ای اغتشاش گر دست به راهپیمایی زده بعد از تجمع در میدان انقلاب شهر  زنجان به سمت چهارراه سعدی حرکت کردند.

عصر امروز جمع کثیری از مردم زنجان در محکومیت اقدامات خرابکارانه تعدادی اغتشاشگر که طی دو روز گذشته اقدام به تخریب اموال عمومی از جمله شکستن شیشه‌های بانک‌ها،  کتابخانه عمومی سهروردی و چند مکان همومی کرده بودند، تجمع کردند و حیدر حیدر گویان تاکید کردند که تا آخر در صحنه خواهند ماند و تکلیف فتنه‌گران را با حضور باشکوه خود همین امشب یکسره خواهند کردند.

در این تجمع باشکوه که از مزار پایین آغاز و با محوریت میدان انقلاب برگزار شد، مردم فهیم زنجان با سر دادن شعارهایی از قبیل تورم، گرانی، پاسخگو باش روحانی، مرگ بر فتنه گر، این است صدای ملت نه به اختلاس، اعتراض خود را نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعلام کرده و اقدامات خرابکارانه در سوء استفاده از مشکلات مردم را محکوم کردند.

در این تجمع باشکوه مردم شهر زنجان از طیف‌ها و گروه های سیاسی مختلف حضور داشتند، همچنین  جمعی از مسئولان حاضر در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اساتید، دانشگاهیان، طلاب، جوانان و ... حضور داشتند.

در این مراسم استاد ولی‌الله کلامی، سید یوسف شبیری و مهدی رسولی اشعاری در حمایت از نظام و محکومیت اقدامات اغتشاشگران خواندند.

کد خبر 4188853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha