۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس:

اولین کانون سردفتر داران استان سمنان راه‌اندازی شد

اولین کانون سردفتر داران استان سمنان راه‌اندازی شد

سمنان - نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: اولین کانون سردفتر داران و دفتریاران استان به همت مسئولان ذی‌ربط راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، احمد همتی با اشاره به افزایش اختیارات برخی سازمان‌ها بعد از انقلاب بر اساس عملکرد مثبت آنها، تاکید کرد: ما شاهد آغاز به کار اولین کانون سردفتران و دفتریاران استان هستیم اما دراین باره باید گفت می بایست عملکردمان به گونه ای باشد که قانونگذاران و مسئولان کشوری در آینده اختیارات بیشتری به ما دهند.

وی افزود: در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اداری سیاست نظام این است که کارها به مردم واگذار شود که البته نتایج خیلی خوبی هم داشته و لذا باید از این فرصت و نیروهای خلاق کشور استفاده کنیم.

عضو خانه ملت به انتقاد از عدم اجرای برخی مصوبات دولت اشاره کرد و بیان داشت: گاهی شاهدیم که برخی قوانین و مصوبات حتی در کابینه دولت هم اجرا نمی شود و باید برای اجرای قوانین تلاش کنیم.

همتی افزود: در کشورهای توسعه یافته، مردم الگو و پیشگام کارهای توسعه ای هستند و همیشه دولت نباید الگو باشد.

وی به آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم برای امضا اسناد در دفتر خانه ها تاکید کرد و اظهار داشت: مراجعه کنندگان اکثرا از قضایای حقوقی ناآگاه هستند که همین امر منجر به افزایش جرایم و پرونده های دادگستری می شود.

کد خبر 4189192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha