۱۵ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان در گفتگو با مهر:

قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال بانوان دور از دسترس نیست

قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال بانوان دور از دسترس نیست

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان گفت: قهرمانی تیم دانشگاه گلستان در سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور دور از دسترس نیست.

نیکا بیک لیک لی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی تیم دانشگاه گلستان مقابل نماینده مشهد و صعود به مرحله نهایی سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور، اظهار کرد: سیماخوان مشهد تیم بسیار خوبی بود و بازی نزدیکی مقابل آنها داشتیم و خوشبختانه با پیروزی در این دیدار به مرحله نهایی صعود کردیم.

وی افزود: در طول این دیدار از هفت بازیکن استفاده کردیم و مبینا خاکی را به دلیل شکستگی دست در اختیار نداشتیم تا رضوانه مکی را جایگزینش کنیم.

بیک لیک لی تصریح کرد: راضیه شمس ۱۹ امتیاز و مهلا طاهری ۱۸ امتیاز در این دیدار کسب کردند و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی با اختلاف زیاد در دیدار رفت، با خیال راحت پای به دیدار برگشت گذاشتیم که متاسفانه شکست خوردیم اما در دیدار سوم از دو گارد راس استفاده کردیم و با پرس تمام زمین و عملکرد خوب دفاعی پیروزی میدان شدیم.

وی اضافه کرد: در طول بازی از حریف خود پیش بودیم و توانستیم این پیروزی را تا پایان بازی حفظ کنیم.

تیم بهتری نسبت به فصل گذشته داریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان در خصوص مرحله نهایی سوپرلیگ B بسکتبال بانوان کشور، گفت: این مرحله از رقابت‌ها با حضور چهار تیم به صورت رفت و برگشت و در سه دور برگزار می‌شود که هر تیم باید ۶ بازی انجام دهد و ما برای میزبانی یک دور از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌ایم.

بیک لیک لی افزود: فصل گذشته عنوان چهارم را به دست آوردیم و امسال به دنبال رفتن روی سکو و صعود به سوپرلیگ A بسکتبال بانوان کشور هستیم.

وی تصریح کرد: تیم ما شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد زیرا تمرینات‌مان را زودتر شروع کردیم و بازیکنان از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

بیک لیک لی ادامه داد: امید زیادی به این تیم دارم و این شانس را داریم تا حتی عنوان قهرمانی را کسب کنیم زیرا هماهنگی و اعتماد به نفس بازیکنان نسبت به فصل قبل بیشتر شده است.

وی یادآور شد: اسکلت بومی سال گذشته را حفظ کردیم و ۱۱ بازیکن بومی و دو بازیکن تهرانی داریم.

برنامه ریزی فدراسیون آزار دهنده است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان با انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال، گفت: متاسفانه فدراسیون بسکتبال تقویمی برای رقابت‌های این فصل سوپرلیگ B بسکتبال بانوان ارائه نکرد و این موضوع ما را آزار داده است.

بیک لیک لی افزود: ما با برنامه ریزی وارد مسابقات شدیم اما مشخص نبودن زمان مسابقات موجب شد تا در مرحله پلی آف فرصت کمی برای ریکاوری داشته باشیم.

وی بیان کرد: در حالی که چهار تیم مرحله نهایی مشخص شدند هنور زمان مسابقات اعلام نشده و ما نمی‌دانیم چه تاریخی باید بازی کنیم.

بیک لیک لی ادامه داد: برخی تیم‌ها فقط با هشت بازیکن پای به سوپرلیگ B می گذارند و برنامه‌ای برای حضور در این رقابت‌ها ندارند که این موضوع موجب متضرر شدن تیم‌های با برنامه می‌شود.

وی با تشکر از حمایت‌های دانشگاه گلستان از بسکتبال بانوان، یادآور شد: از دکتر یغمایی رئیس، دکتر هزارجریبی معاون مالی، دکتر خوشفر معاون فرهنگی و آقای سنگدوینی مسئول تربیت بدنی دانشگاه گلستان تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را از تیم انجام دادند و از کادر فنی و سرپرستی و بازیکنانم نهایت سپاس را دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم دانشگاه گلستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سوپرلیگ B بسکتبال بانوان کشور از سد تیم سیماخوان مشهد گذشت تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

مرحله نهایی مسابقات سوپرلیگ B بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های دانشگاه گلستان، شاهین تهران، آرارات اصفهان و بال شیراز به صورت رفت و برگشت و در سه دور برگزار می‌شود که هنوز زمان برگزاری و میزبان‌ها مشخص نشده‌اند.

مهلا طاهری (کاپیتان)، ریحانه باقری، مبینا خاکی، زهرا سوخته سرایی، نیلوفر مفیدی، انیس گریوانی، شیما خوش آئین، رضوانه مکی، سارینا یوری، پریسا رکاوندی، فائزه دهقان، راضیه شمس و نیلوفر مظاهری، بازیکنان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان هستند و نیکا بیک لیک لی به عنوان سرمربی، لیلی اطمینان به عنوان مربی و لیلا غریبیان به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می‌کنند.

کد خبر 4191792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha