۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۴۶

امام جمعه ایلام:

خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام قایل تقدیر است

خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام قایل تقدیر است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام قایل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز  در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: در این ۳ سال کارنامه درخشان ستاد بازسازی عتبات عالیات، مردم ایلام و مسئولان در خدمات رسانی به زوارعتبات قابل تقدیر بوده است.

وی گفت: ما هر سال بهتر از سال گذشته حضور و مشارکت مردم را شاهد بوده ایم، بدون کوچکترین مشکلی در پذیرایی از زوار این کار انجام گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام هم با قدردانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات و مردم خونگرم و ولایت مدار استان در پذیرایی از زوار و کمک به بازسازی عتبات عالیات، گفت: برنامه ریزی برای یک مجتمع فرهنگی در عراق به نام استان ایلام ضروری است و آماده کمک در این امر خطیر هستیم.

علیرضا شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در نشست امروز اعضا ستاد عتبات عالیات  اعلام کرد: استان ایلام استان اول کشور در جذب نزولات غیر نقدی در چهار سال گذشته بوده است.

وی گفت: از جمله اقداماتی که انجام شده و به طور ویژه در این مدت به نام استان ایلام ثبت شده ساخت درب های حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) یا همان باب قبله است که با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اهدایی مردم سراسر استان ایلام بوده است‌.

کد خبر 4192621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha