۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷

فرماندار آران و بیدگل خبر داد:

رفع اشکالات فنی دلیل اصلی تاخیر در افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی

رفع اشکالات فنی دلیل اصلی تاخیر در افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی

آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل گفت: دلیل اصلی برای تاخیر در افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی آران و بیدگل رفع کامل مشکلات احتمالی و فنی است.

ابوالفضل معینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون ۹۸ درصد از عملیات ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در آران و بیدگل انجام شده و تنها یکسری از اشکالات فنی باقی مانده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی هم منتظر سفر استاندار هستیم و هم باید یک هماهنگی با سازمان تامین اجتماعی داشته باشیم.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه کلینیک تامین اجتماعی یکی از طرح های کلان شهرستان است، افزود: سازمان تامین اجتماعی بر این باور است که طرح های عمرانی باید پس از تکمیل ۱۰۰ درصدی به بهره برداری برسد، از این رو حتی اگر اشکال کوچکی نیز در طرح وجود داشته باشد، افتتاح طرح تا رفع کامل آن به تعویق می افتد.

وی با اشاره به وعده ای که قبلا برای افتتاح این طرح در هفته وحدت داده شده بود، گفت: این پیشنهاد برای کشف و رفع اشکالات احتمالی طرح و بهره برداری رسمی از آن در دهه فجر مطرح شد.

معینی نژاد پیشرفت این پروژه را حدود ۹۸ درصد دانست و اضافه کرد: قرار بود مقارن با هفته وحدت، استاندار نیز به شهرستان سفر کند، از این رو تصمیم بر این شد که مراسم بهره برداری با حضور استاندار اجرا شود اما به خاطر تعویق سفر استاندار مجددا تصمیم گرفتیم این بهره برداری را اندکی به تاخیر اندازیم تا علاوه بر رفع اشکالات احتمالی طرح، مراسم افتتاح آن با حضور استاندار برگزار شود.

کد خبر 4193136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha