۱۸ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

تغییر احتمالی فهرست کاندیداهای تائیده شده ریاست فدراسیون بسکتبال

تغییر احتمالی فهرست کاندیداهای تائیده شده ریاست فدراسیون بسکتبال

به گفته مسئول امور مجامع فدراسیون ها، فهرست کاندیداهای تائید صلاحیت شده بسکتبال به صورت صددرصد نهایی نیست و احتمال دارد به این فهرست گزینه ای اضافه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته وزارت ورزش در نامه ای به فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که ۱- بهروز منتقمی، ۲- سید مهرداد هاشمی، ۳- رمضانعلی دولو، ۴- مهرداد آگین، ۵- مازیار ناظمی، ۶-سید حسن طباطبائی، ۷- کرم الله علیمرادی، ۸- رضا درویش، ۹- غلامعلی محمد علیپور، ۱۰- رضا مهندسی و ۱۱- ر امین احمدی طباطبائی کاندیداهایی هستند که تاکنون صلاحیت آنها برای تصدی پست ریاست این فدراسیون تائید شده است. 

این در حالی است که ۲۴ نفر برای ریاست فدراسیون بسکتبال کاندیدا شده بودند. البته انصراف چهار نفر (علی حایک، ناشر رضایی، حمید گرامیان و نعیمه سادات موسوی ظفر)، تعداد نهایی کاندیداها را به ۲۰ نفر کاهش داد اما با توجه به فهرست جدید اعلام شده از سوی وزارت ورزش، این سوال مطرح است که آیا ۹ کاندیدای دیگر تائید صلاحیت نشده اند یا این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده فهرست کاندیداهای تائید شده به واسطه اضافه شدن گزینه ای دیگر، دستخوش تغییر شود؟

مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیون ها در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ممکن است که این فهرست هیچ تغییری نکند اما این احتمال هم که کاندیدای جدیدی تائید صلاحیت شده و به این فهرست اضافه شود، وجود دارد. 

وی در این رابطه ادامه داد: بررسی صلاحیت کاندیداهای فدراسیون ها بر اساس مدارک ارسالی از سوی آنها و با لحاظ کردن برخی فاکتورهای دیگر به طور مستقیم توسط مراجع نظارتی انجام می شود و وزارت ورزش هیچگونه دخل و تصرفی در آنها ندارد. فهرست کاندیداهای تائید صلاحیت شده بسکتبال که وزارت ورزش در اختیار فدراسیون بسکتبال قرار داده عینا فهرستی است که از طرف همین مراجع به دست مان رسیده است و ما هم آن را به فدراسیون ارسال کردیم.

مسئول امور مجامع فدراسیون های ورزشی تاکید کرد: اینکه این فهرست نهایی باشد، اصلا مشخص نیست. در مورد مجامع انتخاباتی فدراسیون های والیبال و سه گانه، تائید صلاحیت برخی کاندیداها یکی دو روز قبل از برگزاری مجمع اعلام شد. تائید صلاحیت کاندیداهای فدراسیونی مانند نجات غریق هم در چند مرحله انجام شد. بر این اساس احتمال اینکه تغییری در فهرست کاندیداهای تائید صلاحیت شده بسکتبال ایجاد شود، دور از ذهن نیست. 

مستجاب الدعوه با یادآوری اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال شنبه آینده برگزار می شود، گفت: تا روز پنجشنبه احتمال تغییر فهرست نهایی کاندیداهای تائید صلاحیت شده و اضافه شدن گزینه ای جدید به آن وجود دارد. 

کد خبر 4193790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha