۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱

برزخ خیال در بازار کتاب شعر

برزخ خیال در بازار کتاب شعر

دفتر شعری از سوسن شیخ محبوبی با عنوان « برزخ خیال» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر شعر برزخ خیال از سروده‌های سوسن شیخ محبوبی  از سوی نشر اراده روانه بازار کتاب شد.

این کتاب شامل اشعار کوتاه و عاشقانه این شاعر است که به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

شیخ محبوبی که یکی از نویسندگان برنامه‌های رادیویی نیز به شمار می‌رود درباره این دفتر شعر عنوان داشت: برای من کار نوشتن و شعر گفتن  از سال‌های نوجوانی و جوانی شروع شد اما بیشتر این اشعار جایی بیرون از خلوت من راه پیدا نکرد تا اینکه  با تشویق دوستی چند شعر از خودم را برای رادیو ارسال کردم که مورد توجه قرار گرفت و همین من را برای نوشتن بیشتر و بهتر تشویق کرد. به ویژه حمایت و تشویق‌های مرحوم منوچهر نوذری که در برنامه راه‌شب از اشعار من استفاده می‌کرد در این زمینه موثر بود.

وی درباره مضمون اشعار خود در این دفتر نیز گفت: این کتاب برگرفته ار حس درونی و عواطف من است. به عنوان یک انسان بر این باورم که این حس می‌تواند در وجود هر انسانی لبریز شده و منشا خلق امید در زندگی شود.

این شاعر و نویسنده همچنین گفت: گردآوری این مجموعه نزدیک به دو سال زمان برد. من سعی کردم در آن از واژه‌هایی بهره ببرم که بار معنایی قابل توجهی را داشت و فکر می‌کنم ساده نوشتن در کنار بهره‌مندی از این واژه‌ها در تاثیرگذاری این کتاب نقش قابل توجهی را ایفا کرد و البته وقتی این اتفاق در واکنش مخاطبانم خودش را نشان دهد برای من جذاب‌تر نیز خواهد بود.

یادآوری می‌شود این دفتر شعر را نشر اراده در ۸۶ صفحه با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر کرده است.

کد خبر 4193924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha