۱۹ دی ۱۳۹۶، ۲۱:۰۰

فرماندار خرمدره خبرداد:

رشد۵۰ درصدی بودجه عمرانی وتملک دارایی های سرمایه ای خرمدره

رشد۵۰ درصدی بودجه عمرانی وتملک دارایی های سرمایه ای خرمدره

زنجان-فرماندار خرمدره از رشد ۵۰ درصدی بودجه عمرانی و تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان خرمدره نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، حجت محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره که با سفر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیران نباید ساعات اداری را فصل الخطاب وظایف خود قرار دهند افزود: شایسته است تا مسئولین در ساعت های غیر اداری و تعطیلات نیز با انجام بازدید های میدانی مشکلات حوزه مربوطه را شناسایی کرده و درصدد رفع آن باشند.

فرماندار خرمدره با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در صیانت از اموال عمومی امانت داران خوبی باشند، گفت: مدیران به عنوان نمایندگان مردم در حفظ، نگهداری و حراست از این اموال نقش اصلی را ایفا می کنند و در صورت بروز هرگونه قصوری از جانب آنان باید پاسخگو باشند.

محمدی با اعلام اینکه طی یکسال گذشته یک جایگاه سوخت به ناوگان تامین سوخت وسایل نقلیه شهرستان اضافه شده است عنوان کرد: جایگاه سوخت دو منظوره بنزین-گازوئیل و CNG دیگری نیز در شمال شهر در دست احداث است که پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی داشته و در تلاشیم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد که احداث این دو جایگاه گامی موثر در جهت کاهش ترافیک تامین سوخت شهرستان خواهد بود.

وی از رشد ۵۰ درصدی بودجه عمرانی و تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان خرمدره نسبت به سال گذشته خبر داد وگفت: اعتبار بودجه امسال بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در ردیف های مختلف است که برای اولین بار قریب بر ۵ میلیارد تومان به تکمیل طرح های مربوط به حوزه شهرداری و عمران شهری تخصیص یافته است.

فرماندار خرمدره با بیان اینکه در حوزه بهبود عبور و مرور شهری میزان یک میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است اظهار کرد: اعتباراتی برای توسعه تاسیسات عمومی، اصلاح و بازسازی مسیر رود های داخل شهری که نیاز به لای روبی دارند و توسعه مبلمان شهری خرمدره نیز اختصاص یافته است.

محمدی با اشاره به اینکه در شهرستان خرمدره جمعیت شهری بر جمعیت روستایی غلبه دارد افزود: ۸۲ درصد مردم خرمدره در شهر و بقیه در روستاهای این شهرستان ساکن هستند، از این رو لازم است تا در رسیدگی به امور شهری توجه بیشتری صورت گیرد این حالی است که روستای های خرمدره نیز از نگاه ویژه ای برخوردارند و از این پس به دهیاری ها با توجه به جمعیت روستا، اعتبار مستمر و ماهیانه اختصاص خواهد یافت.

محمدی در خصوص تعریض جاده های روستایی نیز عنوان کرد: جاده بین مزارع سوکهریز که به دلیل دوطرفه بودن و عرض کم بسیار حادثه آفرین بوده، امسال قریب بر ۵ کیلومتر آن تعریض شده و مابقی آن نیز در دست اقدام است، همچنین مسیر امجلین و پلاس نیز در حال بازسازی است.

فرماندار خرمدره با اشاره به رشد ۵۲ درصدی اجرای پروژه ریل دوم راه آهن زنجان- قزوین گفت: در صورت اتمام این پروژه ایستگاه راه آهن خرمدره که شهرستان های ابهر، خرمدره، قیدار و سلطانیه را پوشش می دهد به صورت ساعتی مسافرگیری می کند.

محمدی به آزادسازی سند شهرک صنعتی خرمدره اشاره کرد و افزود: این شهرک دارای سه فاز در مساحت ۳۸۰ هکتار است و شرکت های زیادی در آن احداث گردیده است و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای توسعه و ارائه تسهیلات به شرکت ها در این شهرک اختصاص یافته است.

وی به شهرک کارآفرینی جنب شهرک صنعتی هیدج اشاره کرد و گفت: از این پس اخذ مجوز و پروانه فعالیت برای تاسیس شرکت در این شهرک نیز زیر نظر فرمانداری خرمدره صورت می گیرد.

کد خبر 4195356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha