۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۳۹

استاندار بوشهر:

اعتبار اجرای پروژه‌ها در مناطق عشایری استان بوشهر اختصاص می‌یابد

اعتبار اجرای پروژه‌ها در مناطق عشایری استان بوشهر اختصاص می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به عشایر، گفت: اعتباراتی از محل ارزش افزوده و حق آلایندگی برای اجرای طرح‌های عشایری استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای عشایر استان بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به عشایر یک وظیفه است و باید تلاش کنیم تا بهترین خدمات به این قشر تعلق گیرد.

وی به نقش بسیار مهم عشایر در عرصه‌های مختلف از جمله تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌های منطقه عشایری با کمترین سرمایه‌گذاری اجرا می‌شوند که نمونه‌ای از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

استاندار بوشهر با اشاره به نصب مخازن ذخیره آب آشامیدنی در نقاط مختلف عشایری استان بوشهر تصریح کرد: دولت توجه ویژه‌ای به عشایر دارد و نشست‌های شورای عالی عشایر در استان‌ها باید احیا شود.

توسعه زیرساخت‌های آموزشی

وی اضافه کرد: عشایر استان بوشهر ۹۰ درصد از زمان تحصیل را در استان حضور دارند و باید زیرساخت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان جامعه عشایری استان بوشهر فراهم شود.

گراوند از اختصاص اعتباراتی از محل ارزش افزوده و حق آلایندگی برای اجرای طرح‌های عشایری خبر داد و افزود: پروژه‌های متعددی در مناطق عشایری استان اجرا می‌شود.

وی از تشکیل شورای عشایری شهرستان‌ها برای بررسی و حل مشکلات عشایر خبر داد و بیان کرد: افزایش خدمات رسانی در راستای تامین نیازهای خانوار عشایر یک ضرورت است.

کد خبر 4195426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha