۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۱۴

استاندار قزوین:

فروش محصول شرکت های دانش بنیان نیازمند بازاریابی است

فروش محصول شرکت های دانش بنیان نیازمند بازاریابی است

قزوین- استاندار قزوین گفت: محصولات شرکت های دانش بنیان نیازمند رسیدن به تولید انبوه و بازارابی برای فروش در داخل و خارج کشور است و در این زمینه حمایت لازم را انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در بازدید از پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در استان شرکت های دانش بنیان موفقی شکل گرفته و تعدادی از آنها توانسته اند ایده های خود را به تولید برسانند که ارزشمند است.

استاندار تصریح کرد: البته ما هم باید برای فروش این محصولات فنآور فکری کنیم و تلاش شود تا ابتدا به تولید انبوه برسند سپس برای فروش آنها برنامه ریزی کرد.

وی اضافه کرد: در سطح کشور و استان باید در معرفی کالاهای شرکت های دانش بنیان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم  ومردم را با این دستاوردها آشنا کنیم.

زاهدی بیان کرد: در گذشته تولیدات مشابه خارجی داشته ایم اما امروز با ایده و اختراع و نوآوری جوانان محصولات جدیدی شکل گرفته ولی هنوز برخی مدیران به این باور نرسیده اند که کالای داخلی گاهی از خارجی ها هم بهتر است لذا از خرید آن خودداری می کنند.

وی اضافه کرد: در کارگروه توسعه صادرات توصیه خواهیم کرد در ایجاد بازارهای صادراتی هم به این شرکتهای فنآور کمک شود و دستگاههای اجرایی هم بخشی از هدایای خود را ازاین شرکتها تامین کنند.

استاندار یادآورشد: به نظر می رسد یک جلسه شورای اداری در پارک علم و فنآوری تشکیل شود و مدیران دستگاههای اجرایی از این ظرفیت بازدید کنند و از نزدیک با توامندی های جوانان نخبه آشنا شوند تا شاید نگاهشان تغییر کند.

ارتباط صنعت و شرکت های دانش بنیان برقرار شده است

زاهدی اظهارداشت: در حال حاضر شرکت شهرک های صنعتی برنامه خوبی طراحی کرده و ارتباط شرکت های دانش بنیان با صنعت بیشترشده و بخش آرندی برخی شرکتها در این پارک مستقر شده که باید آن را تقویت کنیم تا بتوانند به نتیجه برسند.

کد خبر 4197147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha