۲۱ دی ۱۳۹۶، ۲۱:۰۷

پلی آف لیگ بسکتبال؛

پتروشیمی، نفت و تبریز راهی مرحله نیمه نهایی شدند

پتروشیمی، نفت و تبریز  راهی مرحله نیمه نهایی شدند

تیم های پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان و شهرداری تبریز با کسب سومین برد متوالی در پلی آف لیگ بسکتبال راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای سوم پیگیری شد. در این روز از رقابت ها تیم پتروشیمی بندرامام در مصاف با شهرداری گرگان به برتری ٩٨ بر ٦٩ دست یافت.

نفت آبادان هم در تالار بسکتبال آزادی و مقابل نیروی زمینی تهران صاحب برتری٧٢ بر ٦٧ شد. در دیگر دیدار امروز نیز شهرداری گرگان موفق شد یس آل گرگان را با نتیجه ٩٩ بر ٦٤ شکست دهد.

تیم های پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان و شهرداری تبریز در حالی حریفان خود را در سومین دیدار پلی آف شکست دادند که در دو دیدار نخست این مرحله نیز صاحب برتری شده بودند.

مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال به صورت ٣ از ٥ برگزار می شود. بدین ترتیب سه تیم پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان و شهرداری تبریز با برتری در سه دیدار نخست راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری تبریز و نفت آبادان برابر هم قرار می گیرند و دو تیم پتروشیمی و برنده مهرام و دانشگاه آزاد هم رو در روی هم قرار می گیرند.

کد خبر 4197222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha