۲۱ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

آماده باش تیم‌های عملیاتی در سرپلذهاب/رصد لحظه‌ای تامین پایدار آب

آماده باش تیم‌های عملیاتی در سرپلذهاب/رصد لحظه‌ای تامین پایدار آب

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: تمامی تیم‌های عملیاتی منطقه در حال آماده باش هستند و رصد لحظه‌ای تامین پایدار آب در دستور کار قرار دارد.

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شرکت‌های آبفا شهری و روستایی معین استان کرمانشاه (همدان، کردستان، لرستان، ایلام) با توجه به وقوع چندین زلزله در سومار کرمانشاه، موظف شده اند نیروهای عملیاتی خود را در حالت آماده‌باش قرارداده و در صورت اعلام این ستاد، به استان اعزام کنند و ارسال کمک احتمالی به منطقه را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین افزود: بنابر اعلام مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، ضمن آماده باش نیروهای عملیاتی آن مدیریت، از ستادهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت های مادر تخصصی این وزارتخانه خواسته شده است تا پایش وضعیت تامین آب و برق در منطقه را رصد کرده و گزارش لازم را ارائه دهند.

 تخت شاهی به استقرار تیمی از نیروهای آبفای استان در سرپل ذهاب اشاره کرد و افزود: تمامی تیم های عملیاتی منطقه درحال آماده باش هستند و رصد لحظه ای تامین پایدار آب در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله 5.6 ریشتری پیش از ظهر امروز در بخش سومار کرمانشاه که با دو زلزله بیش از 5 ریشتری دیگری نیز همراه بود، تا این لحظه شرایط تامین آب شرب در این شهر پایدار است.

کد خبر 4197275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha