۲۲ دی ۱۳۹۶، ۹:۱۷

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

انتظار تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان را نداشتیم

انتظار تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان را نداشتیم

زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: انتظار تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدبیوک موسوی  عصر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل ورزش و جوانان استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه انتظار برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نداشتیم، افزود: نباید اجازه دهیم این‌گونه تغییرات، آرامش فضای ورزش استان را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه ورزش استان در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد تا بتواند در سایه این آرامش در رویدادهای مختلف سربلند بیرون بیاید، اظهار کرد: مردم به‌ویژه جوانان، مخاطبان اصلی حوزه ورزش هستند که توانسته‌اند با افتخارآفرینی خود در رویدادهای مختلف، برای ایران اسلامی افتخار کسب کرده و جایگاه ورزش ایران را متعالی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ما امروز وظیفه داریم برای توسعه ورزش استان، آرامش را در این حوزه حاکم کنیم، تصریح کرد: روسای هیئت‌های ورزشی استان در زمینه ایجاد آرامش در این محیط، وظیفه سنگینی بر عهده دارند؛ چرا که این فعالان همانند سفیران فرهنگی استان هستند که می‌توانند عرصه ورزش زنجان بیش از گذشته توسعه دهند.

موسوی در خصوص حرف و حدیث‌هایی که باعث به وجود آمدن این تغییر و تحولات شده است، خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که قبلاً در استان مسئولیتی داشتند، کماکان در امور داخلی استان دخالت کنند و اگر ضعفی هم در این عرصه وجود داشت، باید به صورت دوستانه گوشزد می‌شد تا رفع شود.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک با شناختی که وزیر ورزش و جوانان نسبت به استان زنجان دارد، ما نیز به این انتخاب اعتماد داشته و به آن احترام می‌گذاریم، خاطرنشان کرد: تلاش امروز مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان و روسای هیئت‌های ورزشی باید برای اعتلای ورزش استان باشد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی جوان تودیع و علی خلیلی به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان معارفه شد.

کد خبر 4197287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha