۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۳۳

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

اجرای برنامه های استعدادیابی ورزشی در چهارمحال وبختیاری ضروری است

اجرای برنامه های استعدادیابی ورزشی در چهارمحال وبختیاری ضروری است

شهرکرد- مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای برنامه های استعدادیابی ورزشی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اجرای برنامه های استعدادیابی زمینه سازشناسایی نخبه های ورزشی می شود، اظهار داشت: اجرای برنامه های استعدادیابی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی بیان کرد: اجرای برنامه های استعداد یابی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اهداف شناسایی نخبه های ورزشی در این استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید تلاش کرد استعداد های ورزشی در این استان در مسیر قهرمان پروری هدایت شوند و زمینه شکوفایی استعداد های ورزشی در این استان فراهم شود.

ارتقای ورزش چهارمحال و بختیاری با شناسایی استعداد های ورزشی فراهم می شود

وی ادامه داد: هم اکنون این استان در زمینه ورزش های انفرادی به موفقیت های ارزشمندی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه برقراری تعامل میان دستگاه‌های آموزشی همچون دانشگاه‌ها و مدارس با مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان به‌عنوان یک نیاز اساسی برای توسعه ورزش مطرح است، گفت: در سند راهبردی وزارت ورزش و جوانان مقوله ورزش تعلیمی و تربیتی در راس توجه و برنامه‌ریزی قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه بخش اموزشی در ورزش چهارمحال و بختیاری از مهمترین اهداف در پیش رو است.

کد خبر 4197607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha