۲۶ دی ۱۳۹۶، ۹:۰۲

در دیدار با وزیر بهداشت مطرح شد؛

تقدیر همسر شهید تهرانی مقدم از طرح تحول سلامت

تقدیر همسر شهید تهرانی مقدم از طرح تحول سلامت

همسر شهید تهرانی مقدم، از روند اجرای طرح تحول سلامت و رضایتمندی مردم از خدمات درمانی، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت با حضور در منزل شهید تهرانی مقدم با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه با وجود اجرای طرح تحول سلامت اما هنوز در این حوزه با آنچه در تراز انقلاب اسلامی است، فاصله داریم، افزود: امیدواریم در شان مردم و انقلاب اسلامی در جهت رفع نیازها و گرفتاری های مردم تلاش کنیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: حوزه سلامت با روح و روان مردم هم سر و کار دارد و حساس است و امیدواریم در کار دولت و مجلس گشایش ایجاد و مشکللات مردم برطرف شود.

هاشمی تاکید کرد: ترامپ و قدرت های سلطه گر از دستاوردهای شهید تهرانی مقدم، نگران هستند البته مقدمه آن، ایمان و باور مردم است اما در بخش سخت افزاری اقدامات بی نظیری انجام شده است و امام راحل نیز می فرمودند هر کسی در هر مسئولیتی اگر وظیفه اش را به درستی انجام دهد، تکلیف از او ساقط است.

تقدیر همسر شهید تهرانی مقدم از طرح تحول سلامت

خانم حیدری همسر شهید تهرانی مقدم نیز در این دیدار از وزیر بهداشت به عنوان یکی از مردان با همت، فعال و تلاشگر کشور یاد کرد و گفت: جامعه به مردان بزرگی که جلوتر از خود و زمان شان حرکت می کنند، نیاز دارد و چشم امید مردم به این مسئولان است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه سلامت و بیمه همگانی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده و مردم رضایت دارند در حوزه سلامت، تحول خوبی ایجاد شده و امیدواریم که این تحولات، پایدار باشد.

همسر شهید تهرانی مقدم یادآور شد: شهید تهرانی مقدم نیز فعال و تلاشگر بودند و نگاه و تدبیر ایشان، جلوتر از زمان خودشان بود و افتخار ما این است که دستاوردهای شهید تهرانی مقدم توانسته جلوی قلدری ترامپ را بگیرد.

خانم حیدری گفت: امیدواریم مسئولانی که فرصت خدمت پیدا کرده اند فقط در زمان خودشان نباشند و چند دهه آینده را در نظر داشته باشند.

کد خبر 4201016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha