۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲

مربی ایرانی بلژیک در گفتگو با مهر:

بلژیک تجربه جدیدی است/ تکواندو ایران به روزهای اوج برمی‌گردد

بلژیک تجربه جدیدی است/ تکواندو ایران به روزهای اوج برمی‌گردد

سرمربی ایرانی الاصل تیم ملی بلژیک گفت: بعد از یک دوره موفقیت آمیز با تیم ملی بریتانیا، حضور در تیم ملی بلژیک می تواند تجربه جدیدی در دوران مربیگری من باشد.

داود فلاحتگر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: من در تیم ملی نوجوانان ایران عضویت داشتم و در تورنمنت های مختلف همراه با تیم ملی حضور داشته و مدال کسب کردم. در لیگ ایران با پارس قو دو عنوان نایب قهرمانی و سومی را کسب کردم و پس از آن در اوایل دهه ۸۰ به انگلستان مهاجرت کردم. 

وی افزود: از سال ۲۰۰۵ به عضویت تیم ملی بریتانیا درآمدم و همراه با این تیم در رقابتهای قهرمانی اروپا موفق به کسب دو مدال شدم، در رقابتهای بین المللی هلند، آلمان، دانمارک، فرانسه، بلژیک و سوئد نیز به مدال طلا دست پیدا کردم.

سرمربی تیم ملی بلژیک ادامه داد: پس از آن به عضویت کادر فنی تیم ملی بریتانیا درآمده و تلاش زیادی داشتیم تا این تیم به موفقیت برسد که ثمره آن نیز یک طلا، یک نقره و یک برنز بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو، یک طلا، یک نقره و سه برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۷ بود. ضمن اینکه در رقابتهای اروپایی و گرندپری ها نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

فلاحتگر در مورد حضور در بلژیک هم گفت: بعد از چند سال فعالیت در تیم ملی بریتانیا، تیم ملی بلژیک یک پروژه جدید و متفاوت برای من خواهد بود. این برنامه فضایی متفاوت با بریتانیا خواهد بود و تلاش خواهم کرد تا با کمک همکارانم و اعضای تیم به آن هدفی را که برای ما ترسیم شده دست پیدا کنیم. 

این مربی ایرانی در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان در تکواندو روز دنیا گفت: تکواندو یک سالی است که دوران تحول را سپری می کند و نسبت به سالهای قبل تغییرات زیادی داشته است و تکواندو ایران نیز باید خود را به سطح اول دنیا برساند. نسبت به دوران اوج خود فاصله گرفته است. ولی با نیروی انسانی عظیمی که دارد در سایه تلاش و همدلی می تواند خیلی زود به روزهای اوج خود بازگردد. 

وی در پایان در مورد احتمال استفاده از مربیانی در تیم ملی بلژیک هم گفت: ایران مربیان بسیار خوبی دارد ولی باید شرایط همکاری با مربیان ایرانی فراهم شود.

کد خبر 4201223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha