۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶

امام جمعه ایلام:

تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل برای مقابله با فساد است

تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل برای مقابله با فساد است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل برای مقابله با فساد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: در صورت مردمی شدن اقتصاد، نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی دقیق و فراگیر می‌شود و نهایتا با بهبود وضعیت نظارت قطعا اقتصادی سالم‌تر خواهیم داشت.

وی گفت: همانطور که می‌دانیم وجود انحصار یکی از ریشه‌های ایجاد فساد در جامعه است، اقتصاد مردمی ضد انحصار است.

وی با اشاره به اینکه مردم سازی اقتصاد مهمترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی و شاه کلید شکل گیری اقتصاد پاک است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل برای مقابله با فساد اقتصادی است.

عدم موفقیت دولت در بهبود اقتصاد

امام جمعه ایلام افزود: دو سال بعد از فتح الفتوح برجام، افزایش بی‌سابقه چهار هزار و ۴۵۰ تومانی قیمت ارز، بیکاری، رکود و ... بر اقتصاد کشور حاکم است.

وی با اشاره به اینکه به طور کلی در برجام هیچ تعهدی در زمینه لغو حتی یک تحریم کنگره آمریکا وجود ندارد، گفت: تحریم‌های رژیم آمریکا علیه ایران نه تنها در طول دوره دو ساله برجام لغو نشده است بلکه هیچ چشم‌اندازی برای لغو آنان وجود ندارد.

لطفی عنوان کرد: عدم موفقیت دولت در بهبود اقتصاد و وضعیت معیشت مردم سبب حاشیه‌سازی و فرا فکنی آن همه شبه افکنی در اعتقادات و باورهای دینی مردم است.

امام ایلام افزود: نقد پیامبر و امامان معصوم (ع) نفی عصمت و معصوم ندانستن آنها است و چنین باوری در تضاد با معارف تشیع است.

کد خبر 4203951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha