۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸

دومین مرحله بازدیدهای دانش آموزی از شعب تأمین اجتماعی آغاز شد

دومین مرحله بازدیدهای دانش آموزی از شعب تأمین اجتماعی آغاز شد

به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان و دانش آموزان با خدمات و فعالیت های گسترده سازمان تأمین اجتماعی، دومین مرحله بازدیدهای دانش آموزی از شعب تامین اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل علایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در مراسمی با حضور دانش آموزان بازدید کننده از شعبه ٤ تهران گفت: سال گذشته ٢٨ هزار نفر از دانش آموزان از واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور بازدید کردند و در سال جاری نیز برای بازدید ٣٦ هزار دانش آموز برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای دانش آموزان از شعب تأمین اجتماعی، نمایندگانی نیز از این سازمان با حضور در مدارس به تشریح خدمات و فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی برای دانش آموزان خواهند پرداخت.

بیگی نژاد، مسئول سازمان دانش آموزی استان تهران نیز در این مراسم گفت: امروز مدارس وحدت و بعثت در منطقه ۷ آموزش و پرورش از شعبه ٤ تأمین اجتماعی تهران بازدید می کنند تا با خدمات و فعالیت های این سازمان مهم آشنا شوند.

وی تعلیم پذیری، تأدیب پذیری و تکلیف پذیری را سه موضوع مهم در آموزش و پرورش دانش آموزان عنوان کرد و گفت: سازمان دانش آموزی با هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان ایجاد شده تا برای زندگی آینده آماده شوند.

بیگی نژاد آینده نگری را از مهمترین نتایج آموزش و پرورش صحیح دانست و اظهار داشت: استفده از بیمه یکی از مصادیق آینده نگری است. سازمان تامین اجتماعی با همکاری سازمان دانش آموزی به دنبال این هستند که دانش آموزان عزیز را با بیمه آشنا کنند تا با استفاده از بیمه آینده بهتری در انتظار این عزیزان باشد.

بختیار ملکی، رئیس شعبه ۴ تهران نیز در این جلسه گفت: هدف از این بازدیدها ترویج فرهنگ بیمه برای دانش آموزان است و در این بازدیدها خدمات سازمان را به دانش آموزان معرفی می کنیم.
وی افزود: مسئولیت اصلی سازمان تامین اجتماعی حمایت از خانواده ها است. حمایت در برابر حوادثی مثل بیماری و یا بیکاری و پیری و از کار افتادگی است.

کد خبر 4207643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha