۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸

فرماندار آران و بیدگل:

روابط عمومی ها و خبرنگاران روحیه امید را در مردم زنده نگه دارند

روابط عمومی ها و خبرنگاران روحیه امید را در مردم زنده نگه دارند

آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل گفت: وظیفه اصلی خبرنگاران و روابط عمومی ادارات و ارگان های دولتی زنده نگه داشتن روحیه امید و نشاط عمومی در مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد ظهر سه شنبه در گردهمایی روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: با گذشت حدود ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیمی نصیب ملت شده که خبرنگاران و روابط عمومی ها در پوشش و اطلاع رسانی این دستاوردها به مردم باید تلاش وافر داشته باشند.

وی به نقش مهم و موثر مسئولان روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها مهمترین وظیفه را در کمیته دهه فجر ایفا می کنند چراکه بایستی با فراهم سازی زمینه نقش آفرینی هر چه بیشتر سازمان ها و حضور شایسته مردم در برگزاری مراسم های دهه فجر به تبیین اهداف انقلاب اسلامی بپردازند.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر تزریق روحیه نشاط و امید در مردم با نشان دادن خدمات دولت توسط روابط عمومی ها، افزود: با ایجاد ابتکار و خلاقیت در برگزاری برنامه های با کیفیت دهه فجر شهرستان تلاش شود.

وی حضور فعال روابط عمومی ها را در کاهش آسیب ها موثر دانست و گفت: روابط عمومی ها باید با یادآوری مشکلات سازمان، اقدامات مفید و موثر دستگاه خود را برای مردم بیان کنند.

معینی نژاد تاکید کرد: روابط عمومی ها به عنوان دیده بان اصلی و نگاه تیز بین ادارات وظیفه دارند تا در ایام الله دهه فجر ضمن ارتباط موثر با رسانه ها و مردم و با همفکری یکدیگر بتوانند مشارکت فعالی داشته باشند.

کد خبر 4208073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha