۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان:

روابط‌عمومی‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب نقش بسزایی دارند

روابط‌عمومی‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب نقش بسزایی دارند

رفسنجان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان نقش روابط عمومی ها را در معرفی انقلاب و دستاوردهای آن موثر خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دانشگاه‌های منطقه هشت کشور در در سالن شهید هنری دانشگاه ولی‌ عصر(عج) رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: نیمی از بهبود بیماران به دستان پرمهر پرستاران و پذیرش سختی‌ها از سوی آنان بر می‌گردد که روز پرستار فرصتی برای قدرشناسی از این قشر زحمتکش است.

وی افزود: پرستاری شغل شریفی است که همه کسانی که در این حرفه فعالیت می کنند زحمت زیادی می کشند و برای خدا کار می کنند و الگوی همه آنها حضرت زینب (س) است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم به رفتار، کردار و منش ما توجه دارند و باید مراقب رفتار و اعمال‌ خویش باشیم، تصریح کرد: شهید بهشتی روحانی نمونه‌ای در زمان خود بود و از نظر توان مدیریت مانند او کسی پیدا نمی‌شود، آن شهید بزرگوار هنر را در اخلاق و جاذبه بالا در راستای بیشتر شدن دوستان انسان می‌دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه خداوند پیامبران را به نور تشبیه کردند، زیرا آنها برای مردم زمینه رشد و پیشرفت را فراهم می کردند، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) بشارت آزادی از بردگی و عبد دیگری بودن آورد و باید از گفتار و رفتار ایشان الگوپذیری کنیم تا بتوانیم، پیام انقلاب را با روابط‌عمومی قوی به گوش جهانیان برسانیم.

حسینی با تبریک پیشاپیش ایام‌الله دهه‌ فجر تأکید کرد: روابط‌عمومی‌ها نقش بسزایی در معرفی انقلاب و دستاوردهای آن دارند.

وی به اغتشاشات اخیر نیز اشاره و بیان کرد: آتش‌زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در حوادث اخیر توسط برخی افراد کوردل تمام ایرانیان را متأسف کرد چرا که ما برای این پرچم خون‌ها دادیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان عنوان کرد: نباید اجازه دهیم، ضد انقلاب به این راحتی از برخی فرصت‌ها سوء استفاده کند، باید مردم را خوب توجیه کنیم تا هرگز به دام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن و ضد انقلاب نیفتند.

کد خبر 4209139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha