۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۳

استاندار چهارمحال و بختیاری:

موانع سد راه سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شوند

موانع سد راه سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شوند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موانع سد راه سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر پنج شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موانع سد راه سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شود، اظهار داشت: باید با شناسایی و رفع موانع سد راه سرمایه گذاری در این استان مسیر توسعه و ورود بخش خصوصی را به استان فراهم کرد.

وی بیان کرد:  باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه چهارمحال و بختیاری بهره گرفت و تلاش کرد این استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ورود بخش خصوصی و افزایش سرمایه گذاری در این استان زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری است و باید از این فرصت بهره گرفت.

دو هزار طرح نیمه تمام در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توانمندی ها و پتانسیل های ارزشمندی در این استان وجود دارد که باید مورد بهره برداری قرار گیرد و در مسیر توسعه استان قرار داده شود.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار طرح نیمه تمام در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید زمینه تکمیل این طرح ها فراهم شود.

اعتبارت دولتی جوابگوی تکمیل طرح های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری نیست

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اعتبارت دولتی جوابگوی تکمیل طرح های نیمه تمام در این استان نیست.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود که پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی تکمیل شوند و مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید موانع سد راه سرمایه گذاران برداشته شود و از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه این استان بهره گرفت.

کد خبر 4209952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha