۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶

در هفته اول لیگ بدمینتون استان قم؛

تیم‌های «فورزا» و «فرش رضوی» حریفان خود را شکست دادند

تیم‌های «فورزا» و «فرش رضوی» حریفان خود را شکست دادند

قم - تیم‌های فورزا و فرش رضوی در آغاز فصل جدید لیگ بدمینتون باشگاه‌های استان قم حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین هفته از فصل جدید لیگ بدمینتون استان قم روز جمعه برگزار شد که مسابقات برگزار شده یک بازی به تساوی انجامید و تیم‌های فورزا و تولیدی فرش رضوی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در این رقابت‌ها که به صورت هفتگی در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود ۶ تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند که این مسابقات با حضور بدمینتون بازان بومی و تمامی رده‌های سنی استان قم برگزار می‌شود.

در نخستین هفته این رقابت‌ها در تالار مرحوم فرهمند تیم تولیدی فرش رضوی به دیدار تیم عالیان سفر رفت و با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد تا عالیان سفر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار خود را در فصل جدید با شکست آغاز کند.

دیدار حساس و نزدیک تیم‌های فورزا و گچ کناف در نهایت با پیروزی فورزا در مسابقه‌ای سرنوشت ساز، ۳ بر ۲ به سود این تیم به پایان رسید و تیم کنسرو شبنم هم در مسابقه برابر بانک ملت به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت تا پرونده این مسابقات در هفته اول بسته شود.

این در حالی است که هیئت بدمینتون استان قم، ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ بدمینتون را به گونه‌ای سازمان دهی کرده که در ترکیب همه تیم‌ها بازیکنان خردسال نیز حضور دارند و یکی از بازی‌های رودررو در تقابل هر تیم با دیگری، مسابقات بازیکنان خردسال دو تیم با هم است.

به گفته علی پنجه باشی رئیس هیئت بدمینتون استان قم، توان فنی تیم‌های حاضر در لیگ بدمینتون استان قم هم سطح است و انتظار تقابل جذابی بین تیم‌ها تا پایان می‌رود و این مسابقات قرار است تا پایان سال به طول بینجامد.

کد خبر 4210849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha