۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸

طی مراسمی؛

«مجید صفری» به عنوان سرپرست فرمانداری دماوند معرفی شد

«مجید صفری» به عنوان سرپرست فرمانداری دماوند معرفی شد

دماوند- مراسم معارفه «مجید صفری» به عنوان سرپرست فرمانداری دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم معارفه «مجید صفری» به عنوان سرپرست فرمانداری دماوند و نیز تودیع «ناصر محمودی فرد» ظهر شنبه در این شهرستان برگزار شد.

پیش از این، مراسم معارفه فرماندار دماوند قرار بود، هفته گذشته انجام شود که در دقیقه ۹۰ لغو شده بود.

فرماندار سابق دماوند در این مراسم که با حضور شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی استاندار تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: در زمان تصدی فرمانداری توسط بنده مشکلات زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز دماوند و قرمز بودن وضعیت انتخابات در سطح شهرستان دماوند و استان تهران، مشکلات بودجه و امکانات مالی وجود داشت.

محمودی فرد افزود: با هم گرایی و اتحاد مجموعه شهرستان دماوند، از نقطه بحرانی عبور کردیم و امروز به وضعیتی رسیدیم، که می توانیم در سطح استان تهران قابل قبول باشیم.

وی با بیان این که در ۴ سال گذشته بحران و مشکل جدی در دماوند وجود نداشته است، گفت: این امر نتیجه تعامل و هم گرایی مجموعه شهرستان است.

فرماندار سابق دماوند مردم دماوند را مستحق خدمات شایسته خواند و گفت: ما نتوانستیم، آن چه در سطح این مردم بوده است انجام کنیم و دماوند ظرفیت های بالاتری دارا است، اما در بخش جذب سرمایه گذار موفقیت های خوبی داشتیم و توانستیم با بسترسازی مناسب شاهد حضور مردم در عرصه اقتصادی باشیم، البته در روان سازی اداری مشکلات جدی داریم.

وی به حل مشکلات جدی مسکن مهر در دماوند اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در دماوند کلید خواهد خورد و تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر برای تحویل باقی نخواهد ماند و این امر یک موفقیت برای تمام مسئولان شهرستان دماوند است.

در این مراسم معاون سیاسی استاندار تهران و امام جمعه دماوند نیز به سخنرانی پرداختند.

کد خبر 4211226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha