۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۰۶

رئیس دادگستری استان بوشهر خبر داد:

برخورد قاطع با متخلفین منابع آب در استان بوشهر

برخورد قاطع با متخلفین منابع آب در استان بوشهر

بوشهر- رئیس دادگستری استان بوشهر گفت: برخورد با متخلفین حفاری چاه های آب غیرمجاز یکی از اولویت های دادگستری است و در راستای حفظ منابع آب با متخلفین قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمادی ظهر شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع صیانت از منابع آب استان بوشهر، اظهار داشت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان بوشهر برنامه ها و طرح های مختلفی برگزار کرده که منجر به کاهش وقوع جرایم خصوصا جرایم خشن شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های خوب این معاونت، دادگستری استان بوشهر را در بین دیگر استان های کشور حائز رتبه برتر کرده است، افزود: اکنون معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر در موضوعات مختلف برنامه ها و طرح های پیشگیری از وقوع جرم در کشور رتبه نخست دارد.

رئیس دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: امروز معضل کم آبی یکی از مشکلات جامعه ما است، خصوصا در استان بوشهر که با بارش کم باران نیز روبرو بوده ایم، به همین جهت باید دستگاه های مختلف اجرایی تعامل بیش از پیش برای رویارویی با این مشکل داشته باشند.

جمادی عنوان کرد: با وجود یک چرخه منسجم تصمیم گیری است که می توان از مشکل کم آبی و خشکسالی به خوبی عبور کرد.

وی بیان کرد: آگاهی رسانی و آموزش مردمی رکن اصلی کنترل آب موجود است و رسانه ها خصوصا صداو سیما می توانند بازوان قدرتمندی برای این اطلاع رسانی باشند.

رئیس دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: برخورد با متخلفین حفاری چاه های آب غیرمجاز یکی از اولویت های دادگستری است و در راستای حفظ منابع آب با متخلفین قاطعانه برخورد می شود.

کد خبر 4211257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha