۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۵۹

در آستانه ایام دهه فجر توسط شهرداری حرم مطهر امام(ره) انجام شد:

بازسازی و تعویض جداول بلوار اصلی حرم مطهر بنیانگذار انقلاب

بازسازی و تعویض جداول بلوار اصلی حرم مطهر بنیانگذار انقلاب

در آستانه سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن وهمچنین جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه این مراسم ها از سوی سازمان بهشت زهرا(س) در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هر ساله قبل از فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر، برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب اسلامی از سوی سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) صورت می گیرد .

سعید خال مدیر عامل بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) در این خصوص گفت:بهشت زهرا(س) اولین پایگاه فرهنگی و فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی است . امام راحل پس از ورود به میهن اسلامی ، در اولین ساعات ورود خود به بهشت زهرا(س) آمدند و در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداختند و مبانی و پایه های حرکت انقلاب را ترسیم کردند.

خال در ادامه اظهار داشت : برگزاری سه جشن بزرگ ملی در این سازمان وظیفه بسیار خطیری را بر دوش ما گذاشته است . به همین خاطر برای بزرگداشت این مراسمات برنامه ریزی های دقیق و منسجمی لازم است . برای رسیدن به این هدف مهم ما جلسات متعددی با واحدهای ذیربط داشته و داریم و از مدت ها قبل از فرا رسیدن این ایام ، به تدارک مقدمات کار می پردازیم.

وی خاطر نشان کرد: تعویض و بازسازی جداول بلوار اصلی حرم مطهر حضرت امام راحل در آستانه دهه مبارک فجر یکی از کارهای ماندگار و زیر بنایی این ایام است که در فرصتی کوتاه با سرعت و دقت انجام شده است.این بلوار از نظر مکانی محل تردد میهمانان خارجی و علاقمندان حضرت امام راحل است و لازم بود در ایام الله دهه فجر زیبا سازی گردد.

کد خبر 4211607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha