۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۳۹

مدیر رادیو قرآن کشور:

ارتقای توانمندی در حوزه قرآنی با حمایت مدیران و خیران محقق می شود

ارتقای توانمندی در حوزه قرآنی با حمایت مدیران و خیران محقق می شود

اراک- مدیر رادیو قرآن کشور گفت: توانمندی ها و ظرفیت های استان مرکزی در حوزه برنامه ها و فعالیت های قرآنی بایستی با حمایت و همکاری دستگاه های مربوطه و مشارکت خیران ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ابوالقاسمی روز یکشنبه در دیدار با اعضای مجمع خیران قرآنی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت های استان مرکزی در حوزه برنامه های قرآنی دستخوش تغییرات و تحولات مطلوبی شده و ارتقا یافته است.

مدیر رادیو قرآن کشور افزود: توانمندی ها و استعدادهای بی نظیری در حوزه قرآنی استان مرکزی وجود دارد که قطعا حضور و مشارکت جامعه خیرین قرآنی به این ظرفیت تحقق و انسجام می بخشد.

ابوالقاسمی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر مسئولان دستگاه های مربوطه نیز بایستی همکاری و حمایت های لازم را در این راستا به انجام برسانند.

مدیر رادیو قرآن کشور خاطرنشان کرد: معتقدیم بیشترین ظرفیت برای فعالیت های قرآنی در حال حاضر فراهم شده که استمرار این موقعیت توجهات و پشتیبانی لازم را می طلبد.

وی تصریح کرد: با پیگیری اقدامات و برنامه های این حوزه و با توجه به نزدیک بودن استان مرکزی به پایتخت کشور و وجود زمینه فراهم سازی امکانات مورد نیاز، امیداوریم شاهد پیشرفت های چشمگیری در این عرصه باشیم.

کد خبر 4212426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha