۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴

با برگزاری ۲ دیدار در ماهشهر و تبریز؛

فینالیست های لیگ برتر بسکتبال بالاخره فردا مشخص می شوند

فینالیست های لیگ برتر بسکتبال بالاخره فردا مشخص می شوند

با برگزاری دیدارهای معوقه و پنجم مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، فینالیست های این دوره رقابت ها بالاخره فردا مشخص می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، پتروشیمی بندرامام، مهرام تهران، نفت آبادان و شهرداری تبریز برگزارکننده دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور هستند. هر یک از این تیم ها تاکنون چهار دیدار در این مرحله از رقابت ها را برگزار کرده اند و بر اساس نتایج به دست آمده در آنها، رقابت  خود را در دیدار پنجم هم دنبال می کنند. 

قرار بود این دیدارها (دیدار پنجم) دوشنبه در ماهشهر و تبریز برگزار شود اما بارش شدید برف و لغو بسیاری از پروازها برگزاری این دیدارها را هم لغو و به تاخیر انداخت چراکه بازیکنان تیم های مهرام و نفت آبادان نتوانستند به موقع عازم بندرامام و تبریز شوند. با سه روز تاخیر این دیدارها فردا پنجشنبه برگزار می شود تا بالاخره مشخص شود که فینالیست های این دوره از رقابت های لیگ برتر چه تیم هایی هستند.

فردا و در روز پایانی مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و در بندرامام، دو تیم پتروشیمی و مهرام به مصاف هم می روند. مهرام تیمی بود که تنها شکست پتروشیمی را در مرحله گروهی به این تیم تحمیل کرد. شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام در مرحله نیمه نهایی نیز نتیجه دو دیدار از چهار دیدار گذشته برابر پتروشیمی را به سود خود تمام کردند. آنها در حالی که نتایج دیدارهای اول و سوم را واگذار کرده بودند، در دو دیدار دیگر به برتری دست یافتند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در تبریز برگزار می شود. شاگردان مهران حاتمی در تیم بسکتبال شهرداری تبریز برای سومین بار در این مرحله میزبان نفت آبادان هستند. نفتی ها یکی از فینالیست های دوره گذشته لیگ برتر بودند اما اینکه بتوانند بازهم راهی این مرحله شوند یا اینکه تبریزی ها برای نخستین بار فینالیست شود، در بازی فردا و با نتیجه به دست آمده در آن تعیین خواهد شد.

کد خبر 4215244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha